rakan-rakan blog ini

PRODUK UNTUK PENGANTIN LELAKI

.

.
Info : Blog ini baru sahaja diaktifkan secara rasmi 15hb Ogos 2010 yang lalu. Penulis merupakan seorang bekas wartawan yang pernah bertugas dibeberapa akhbar tanahair. Lebih 20 tahun bertugas sebagai wartawan sebelum ini. Jadi, menyedari betapa pentingnya kebenaran itu ditegakkan, Penulis membuat keputusan menulis secara aktif di blog ini. Semoga Allah memberkati niat baik saya ini

Halaman

05 April, 2012

AHLI CERDIK ATAU BODOH NI?

Masih ada lagi ahli bodoh macam ni. Tak tahu la apa motif. Sakit hati benar dengan Azmin. Padahal isu yang ditimbulkan telah dijawab dan telah dimainkan oleh puak-puak BN sejak 1998 lagi..!! Nampak sangat ada agenda UMNO sebalik sidang media ini. Kenapa tak diluah kan dalam mesyuarat tertutup Keadilan saja? Dengan membiarkan diri dipergunakan oleh Utusan dan TV3 bukanlah sesuatu yang bijak. Menjeratkan kaki dengan musuh suatu tindakan paling 'celaka' . Penulis  tak faham. Mesti lepas ni puak-puak ni akan terus mendapat liputan meluas Utusan dan TV3 selepas ini. Andaninya mereka ini menjadi liabiliti atau memalukan parti. elok saja blah dari terus menyakitkan hati-hati penyokong lain yang lebih setia. 


Azmin didesak keluar parti


Oleh SITI MAISARAH SHEIKH RAHIM
pengarang@utusan.com.my



KETUA Penerangan Parti Keadilan Rakyat Ampang, Mohd. Isa Mohd. Saidi (duduk, dua dari kiri) bersama sebahagian ahli jawatankuasa bahagian itu pada sidang akhbar bagi mendesak Timbalan Presiden parti berkenaan, Azmin Ali menjawab segala tuduhan yang dilemparkan ke atasnya di Kuala Lumpur, semalam.


KUALA LUMPUR 4 April – Ahli-ahli akar umbi Parti Keadilan Rakyat (PKR) buat pertama kali dan secara terbuka menuntut supaya Azmin Ali menjawab segala dakwaan yang dikaitkan ke atas beliau.

Mereka turut menggesa Timbalan Presiden PKR itu meninggalkan parti jika gagal berbuat demikian dalam masa terdekat demi menjaga nama baik PKR.

Desakan itu dinyatakan oleh Ketua Penerangan PKR Ampang, Mohd. Isa Mohd. Saidi dalam satu sidang akhbar di sini hari ini yang turut dihadiri Naib Ketua PKR Ampang, H.M Tan dan 10 ahli jawatankuasa cabang tersebut.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

PERKASA PEKIDA KENA HALAU?

KUASA RAKYAT

LAKI BINI KENA SEPINA

kebangkitan rakyat

kebangkitan rakyat

SEJARAH TERCIPTA: ANWAR BEBAS..!!!