rakan-rakan blog ini

PRODUK UNTUK PENGANTIN LELAKI

.

.
Info : Blog ini baru sahaja diaktifkan secara rasmi 15hb Ogos 2010 yang lalu. Penulis merupakan seorang bekas wartawan yang pernah bertugas dibeberapa akhbar tanahair. Lebih 20 tahun bertugas sebagai wartawan sebelum ini. Jadi, menyedari betapa pentingnya kebenaran itu ditegakkan, Penulis membuat keputusan menulis secara aktif di blog ini. Semoga Allah memberkati niat baik saya ini

Halaman

09 Oktober, 2012

UTUSAN PROMOSI MAHATHIR NYANYUK

Makin hari Mahathir makin merepek dan mengarut. Dia seolah-olah lupa apa yang pernah beliau lakukan sebelum ini.
Oleh itu, tindakannya kini memakan diri. Kenyataan terbaru Mahathir memburukkan Pakatan Rakyat dengan mengaitkan dengan George Soros benar-benar memakan diri. Berita yang pernah disiarkan oleh Utusan pada 2006 lalu di mana Mahathir keluarkan kenyataan yang Soros yang dianggap lawan kini bertukar menjadi kawan.
Maka gelaran baru yang diberikan oleh Tony Pua pada Mahathir iaitu Nyanyuk amat sesuai sekali.
Utusan cuba memainkan sentimen 'Tony telah meghina Mahathir'. Esok Utusan akan temuramah balaci-balaci Mahathir. Tak percaya,tunggulah esok. Selalunya balaci super wahid yang akan bersuara membela Mahathir ialah Ibrahim Ali. Kita tengok je la esok. Balaci Umno yang pernah berpantun nak tengok Mahathir 'mampos' si zahip mat arip bakal berjuang pertahankan Mahathir.
Dulu Azmin Ali pernah kritik Mahathir dan kita saksikan sendiri orang yang membelanya.
Penulis dapat rasakan Mahathir dah mula rasa umur Bn semakin pendek dan semakin nazak. Sebab itu Mahathir akan buat apa saja bagi pertahankan Umno yang beliau tubuhkan sendiri tahun 1988 dulu.

1 ulasan:

  1. memang pun mamak ni dah NYANUK....
    kalau kau orang tak setuju kata mamak tongkang ni tak Nyanuk.. itu kau orang puna pasal lah....

    BalasPadam

PERKASA PEKIDA KENA HALAU?

KUASA RAKYAT

LAKI BINI KENA SEPINA

kebangkitan rakyat

kebangkitan rakyat

SEJARAH TERCIPTA: ANWAR BEBAS..!!!