rakan-rakan blog ini

PRODUK UNTUK PENGANTIN LELAKI

.

.
Info : Blog ini baru sahaja diaktifkan secara rasmi 15hb Ogos 2010 yang lalu. Penulis merupakan seorang bekas wartawan yang pernah bertugas dibeberapa akhbar tanahair. Lebih 20 tahun bertugas sebagai wartawan sebelum ini. Jadi, menyedari betapa pentingnya kebenaran itu ditegakkan, Penulis membuat keputusan menulis secara aktif di blog ini. Semoga Allah memberkati niat baik saya ini

Halaman

08 Mei, 2013

MAHATHIR MULA BUAT HAL


Mahathir mula buat tekanan pada Najib!! Ini berikutan prestasi buruk dalam PRU 13 yang lepas malah lebih teruk lagi bila prestasi Najib lagi teruk dari Pak Lah!  Nah, kini masanya telah tiba untuk ajib terima asakan demi asakan, tekanan demi tekanan. Muhyiddin dikatakan akan beroleh keuntungan politik sekiranya keadaan seperti ini berterusan. Jika desakan Pak Lah turun dilaungkan oleh Muhyiddin yang menjadi proksi Najib ketika itu, maka, kali ini agaknya siapakan akan menjadi 'juara' berselindung sebalik Muhyiddin Yassin? Kita tunggu dan lihat sahaja. Tetapi bagi pendapat penulis, bukan mudah bagi Najib untuk turun takhta kali ini. Beliau baru saja mendapat mandat sendiri setelah empat tahun lepas menumpang mandat Pak Lah saja. Diramalkan atas kedegilan Najib ini, UMNO akan bergolak dan berpecah menjadi dua kumpulan selepas Perhimpunan Agong UMNO tahun ini. Lebih-lebih lagi Perhimpunan akan datang melibatkan Pertandingan merebut semua jawatan dalam UMNO. Semoga 2018 menjadi benar-benar  tuah buat Pakatan Rakyat.

11 ulasan:

  1. aku nk cdgkan kpd puak2 umno/bn...
    kasi tau dgn mahathir "hang nak duduk diam2 ke... atau nak didiamkan..??"
    aku rasa, kata dua ni perlu diberi kpdnya kalau tdk "nahayh!!" -nahas..

    BalasPadam
    Balasan
    1. Adakah kebebasan bersuara hanya untuk Pakatan Rakyat sahaja ??

      Padam
    2. [^]PORN:pepek luncah awek
      [^]PORN:luncah video terbaru
      [^]PORN:gambar gambar luncah

      [$]pepek luncah awek
      [$]luncah video terbaru
      [$]gambar gambar luncah

      [@]cerita rogol awek bertudung
      [@]video rogol awek
      [@]awek di rogol jejaka
      [@]rogol awek melayu

      [!]11 Gambar Awek Kelantan Yang Comel
      [!]Awek Jutawan Malaysia Paling Cantik Bogel
      [!]Video bogel awek arab dance

      [%]PORN|11 Gambar Awek Kelantan Yang Comel
      [%]PORN|Awek Jutawan Malaysia Paling Cantik Bogel
      [%]PORN|Video bogel awek arab dance


      [&]Awek kampung mandi bogel
      [&]Foto awek malay bogel - Camcon Oil
      [&]AWEK BOGEL MELAYU: gambar bogel tasya
      [&](45) (Video) Awek separuh bogel nikmati Cadbury


      [)]Awek Tipu Ibu Beli Buku Teks Full Video
      [)]gambar awek bogel bersetebuh dalam stesen minyak tersebar
      [)]Seri Bogel Tudung Melayu Jahil
      [)]spy cam awek bogel

      [(]Awek Tipu Ibu Beli Buku Teks Full Video
      [(]PORN|gambar awek bogel bersetebuh dalam stesen minyak tersebar
      [(]PORN|Seri Bogel Tudung Melayu Jahil
      [(]PORN|spy cam awek bogel

      [_]PORN|gambar awek bogel dengan teman lelaki di dalam tandas
      [_]PORN|awek bogel sangap batang
      [_]PORN|Lucunya Malam Pertama

      [=]Awek Berjerawat Bogel
      [=]Koleksi awek-awek Jepun berpakaian Meleleh Air Liur
      [=]Gambar Awek Jepun Bogel
      [=]awek cun mandi bogel di air terjun

      [-]Awek Berjerawat Bogel
      [-]PORN|Koleksi awek-awek Jepun berpakaian Meleleh Air Liur
      [-]Gambar Awek Jepun Bogel
      [-]PORN|awek cun mandi bogel di air terjun

      [/]PORN|gadis melayu lucah bogel tetek seksi tudung
      [/]PORN|Awek Putih Gebu Separa Bogel Atas Katil
      [/]PORN|Malay Girls and Malay Sex























































































































































































































      Padam
    3. Saya ingin berbagi cerita kepada anda bahwa saya ini IBU PUSPITA seorang TKI dari malaysia dan secara tidak sengaja saya buka internet dan saya melihat komentar ibu hayati yg dari honkong tentan MBAH KABOIREN yg telah membantu dia menjadi sukses dan akhirnya juga saya mencoba menghubungi beliau dan alhamdulillah beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor toto 6D dan alhamdulillah itu betul-betul terbukti tembus,kini saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH KABOIRENG dan jika anda ingin seperti saya silahkan hubungi MBAH KABOIRENG di 085-260-482-111,saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui MBAH KABOIRENG saya juga sudah bisa sesukses ini dan jangan mudah percaya kepada MBAH yg lain selain MBAH KABOIRENG karna saya juga pernah mengalami yg namanya dibohongin sama para normal yg lain,ini bukan rekayasa dari saya melainkan ini kisah nyata dari seorang TKI,jangan ada percaya klau ada yg memakai pesan ini klau bukan atas nama saya krna itu cuma bohan dan ini resmi saya yg menulis.Untuk yg punya rum erimakasih atas tumpangannya. KLIK _ GHOB _ 2D 3D _ 4D _ 6D _ DISINI












      Saya ingin berbagi cerita kepada anda bahwa saya ini IBU PUSPITA seorang TKI dari malaysia dan secara tidak sengaja saya buka internet dan saya melihat komentar ibu hayati yg dari honkong tentan MBAH KABOIREN yg telah membantu dia menjadi sukses dan akhirnya juga saya mencoba menghubungi beliau dan alhamdulillah beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor toto 6D dan alhamdulillah itu betul-betul terbukti tembus,kini saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH KABOIRENG dan jika anda ingin seperti saya silahkan hubungi MBAH KABOIRENG di 085-260-482-111,saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui MBAH KABOIRENG saya juga sudah bisa sesukses ini dan jangan mudah percaya kepada MBAH yg lain selain MBAH KABOIRENG karna saya juga pernah mengalami yg namanya dibohongin sama para normal yg lain,ini bukan rekayasa dari saya melainkan ini kisah nyata dari seorang TKI,janan ada percaya klau ada yg memakai pesan ini klau bukan atas nama saya krna itu cuma bohon dan ini resmi saya yg menulis.Untuk yg punya rum erimakasih atas tumpangannya. KLIK _ GHOB _ 2D 3D _ 4D _ 6D _ DISINI

      Padam
    4. Syukur alhamdulillah saya ucapkan kepada ALLAH karna atas kehendaknya melalui MBAH RAWA GUMPALA saya sekaran sudah bisa buka toko sendiri dan bahkan saya berencana ingin membangun hotel dan itu semua berkat bantuan MBAH RAWA GUMPALA,saya tidak pernah menyanka kalau saya sudah bisa sesukses ini,atas bantuan MBAH RAWA GUMPALA yang telah memberikan nomor selama 3x putaran dan alhamdulillah itu semuanya tembus bahkan beliau juga membantu saya dengan dana ghaib dan itu juga benar benar terbukti,MBAH RAWA GUMPALA juga menawarkan minyak penarik kepada saya dan katanya minyak ini bisa digunakan untuk berbagai jenis keperluan dan baru kali ini saya temukan paranormal yang bisa dipercaya,,bagi teman teman yang ingin dibantu untuk dikasi nomor yang benar benar terbukti tembus atau dana ghaib dan kepengen ingin membeli minyak penarik silahkan hubungi MBAH RAWA GUMPALA di 085316106111 ini benar benar terbukti nyata karna saya sendiri yang sudah membuktikannya. BUKA BLOG MBAH RAWA GUMPALA

      Padam
    5. Ass...saya tidak menyanka kalau saya sudah bisa sesukses ini dan ini semua berkat bantuan MBAH RAWA GUMPALA,saya yang dulunya bukan siapa-siapa bahkan saya juga selalu dihina orang dan alhamdulillah kini sekaran saya sudah punya segalanya,itu semua atas bantuan beliau.Saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH RAWA GUMPALA atas bantuan nomor dan dana ghaibnya,alhamdulillah kini saya sudah bisa membuka usaha kembali yang dulunya pakum karna masalah faktor ekonomi dan kini kami sekeluarga sudah sangat serba berkecukupan dan tidak pernah lagi hutang sana sini,,bagi anda yang punya masalah keuangan jangan sungkan-sungkan untuk menhubungi MBAH RAWA GUMPALA karna insya allah beliau akan membantu semua masalah anda dan baru kali ini juga saya mendaptkan para normal yang sangat hebat dan benar-benar terbukti nyata,ini bukan hanya sekedar cerita tapi inilah kisah nyata yang benar-benar nyata dari saya dan bagi anda yg ingin seperti saya silahkan hubungi saja MBAH RAWA GUMPALA di 085==316==106==111




      (((( BUKA BLO DANA GHAIB DAN NOMOR GHAIB MBAH RAWA GUMPALA ))))







      Ass...saya tidak menyanka kalau saya sudah bisa sesukses ini dan ini semua berkat bantuan MBAH RAWA GUMPALA,saya yang dulunya bukan siapa-siapa bahkan saya juga selalu dihina orang dan alhamdulillah kini sekaran saya sudah punya segalanya,itu semua atas bantuan beliau.Saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH RAWA GUMPALA atas bantuan nomor dan dana ghaibnya,alhamdulillah kini saya sudah bisa membuka usaha kembali yang dulunya pakum karna masalah faktor ekonomi dan kini kami sekeluarga sudah sangat serba berkecukupan dan tidak pernah lagi hutang sana sini,,bagi anda yang punya masalah keuangan jangan sungkan-sungkan untuk menhubungi MBAH RAWA GUMPALA karna insya allah beliau akan membantu semua masalah anda dan baru kali ini juga saya mendaptkan para normal yang sangat hebat dan benar-benar terbukti nyata,ini bukan hanya sekedar cerita tapi inilah kisah nyata yang benar-benar nyata dari saya dan bagi anda yg ingin seperti saya silahkan hubungi saja MBAH RAWA GUMPALA di 085==316==106==111

      Padam
  2. Tua kutuk tak sedor diri ni dh mula nak tunjuk taring.Malaysia dh mcm harta makbapak dia.Mmg nampak sgt2 dia nak anak dia jd PM.Lagi cepat lagi baguih.Nasib kolah Najib, penat2 promote diri,jd santa klaus,abih duit juta2 hasilnya kena humban ke gaung.

    BalasPadam
  3. najit memalukan org pahang je....

    BalasPadam
  4. anti tiada maruah9 Mei 2013 12:26 PG

    mahathir ni patut dinyahkan oleh DS najib baru najib disukai ramai rakyat malaysia...

    BalasPadam
    Balasan
    1. Mahadir masih di-tatang olih pengikutnya UMNO baru ( UNITED MAMAK NATIONAL ORGANISATION) . Cuma orang melayu dalam umno masih tak sedar diri. Mahadir sebut MELAYU HABRAK siapa pon tak berani komen.

      Padam
  5. Jika Najib yg penuh dgn scandal itu undur diri, siapa paling layak menggantikan beliau utk mendapat mandat serta memperoleh sokongan rakyat? Muhyiddin Yassin belum tentu mendapat sokongan yg baik krn rata2 rakyat yg beralih kpd PR mengenali siapa anaknya. Rata2 pengundi Melayu yg terdedah dgn agama yg menyokong PR tidak suka pd keangkuhan Muhyiddin Yassin bercakap tentang agama terutama melabel PAS sbg parti ajaran sesat bilamana beliau juga gagal mendidik anaknya utk menjadi muslimah. Hishammuddin Hussein juga telah hilang kredibilitinya apabila menipu rakyat semasa tragedi berdarah Lahad Datu & Semporna. Kedua2 pemimpin ini sudah hilang tempat di hati rakyat sejak awal lagi. Sekarang bergantung kpd program yg mereka akan laksanakan namun sejarah membuktikan bahawa program transformasi Najib gagal meraih sokongan rakyat. Apa yg mampu kita lihat hari ini adalah bukan sahaja pemimpin, tp parti BN itu sendiri sebenarnya yg menjadi kebencian rakyat. Setiap projek yg mereka laksanakan sering melibatkan kroni sesama mereka spt contoh MyKad yg dikendalikan oleh Datasonic. Cuba selidik siapa dibelakang company ini. Anda akan dpt melihat betapa besar pengaruh golongan atasan dlm mainan mereka. Mereka mengkayakan sesama mereka. Amalan sebegini yg menjadi kebencian masyarakat terhadap parti tersebut. Politik wang juga sering menjadi permainan. Anak2 muda benci pd politik sedemikian. Jika mereka mampu mengubah tradisi tersebut, pasti hati rakyat mampu diambil semula.

    BalasPadam

PERKASA PEKIDA KENA HALAU?

KUASA RAKYAT

LAKI BINI KENA SEPINA

kebangkitan rakyat

kebangkitan rakyat

SEJARAH TERCIPTA: ANWAR BEBAS..!!!