rakan-rakan blog ini

PRODUK UNTUK PENGANTIN LELAKI

.

.
Info : Blog ini baru sahaja diaktifkan secara rasmi 15hb Ogos 2010 yang lalu. Penulis merupakan seorang bekas wartawan yang pernah bertugas dibeberapa akhbar tanahair. Lebih 20 tahun bertugas sebagai wartawan sebelum ini. Jadi, menyedari betapa pentingnya kebenaran itu ditegakkan, Penulis membuat keputusan menulis secara aktif di blog ini. Semoga Allah memberkati niat baik saya ini

Halaman

14 Jun, 2013

ANWAR IBRAHIM BELI UMNO SELANGOR?

Kecoh kini di kalangan puak-puak UMNO kononnya Timbalan Pengarah Pilihanraya Selangor Ir Mohd Zin menerima sejumlah wang yang besar bagi mengalahkan UMNO Selangor di dalam pilihanraya lepas. Haha...pemilihan UMNO dah dekat. Masing-masing nak menonjolkan diri. Maka, timbullah cerita-cerita  macam ni. Apa pun kita tunggu dan lihat perpecahan yang kian memuncak di kalangan puak-puak UMNO Selangor.

Zin Badak Dibayar Anwar Untuk Pastikan BN Kalah Di Selangor - Ungku Salleh

Semua sedia maklum bahawa Barisan Nasional (BN) kalah teruk dalam Pilihanraya Umum Ke-13 di Selangor. Natijahnya koordinator BN, Dato' Ir Mohd Zin Mohamed dituduh sebagai pihak yang harus dipertanggungjawabkan atas kekalahan ini.
Namun khabar kurang enak diterima mendakwa bahawa Mohd Zin atau dikenali dengan panggilan "Zin Badak" menerima sejumlah wang dari Ketua Umum PKR, Anwar Ibrahim untuk memastikan BN tewas dalam percaturan politik Selangor, dan hal ini bukan dihebahkan oleh orang sebarangan, sebaliknya Ketua Pemuda UMNO Selangor sendiri, Ungku Salleh Ungku Jamal.
"Saya berani bersumpah Zin Badak menerima sejumlah wang dari Anwar Ibrahim untuk pastikan BN kalah di Selangor" - Ungku Salleh
Kebenaran mengenai khabar ini masih belum dipastikan, namun dalam bicaranya yang bersungguh-sungguh, Ungku Salleh sememangnya menyalahkan Zin Badak atas kekalahan BN di Selangor.

19 ulasan:

  1. Rakyat Selangor bijak n cerdik, mereka tak mahu wang rakyat masuk saku kroni je.

    BalasPadam
    Balasan
    1. [^]PORN:pepek luncah awek
      [^]PORN:luncah video terbaru
      [^]PORN:gambar gambar luncah

      [$]pepek luncah awek
      [$]luncah video terbaru
      [$]gambar gambar luncah

      [@]cerita rogol awek bertudung
      [@]video rogol awek
      [@]awek di rogol jejaka
      [@]rogol awek melayu

      [!]11 Gambar Awek Kelantan Yang Comel
      [!]Awek Jutawan Malaysia Paling Cantik Bogel
      [!]Video bogel awek arab dance

      [%]PORN|11 Gambar Awek Kelantan Yang Comel
      [%]PORN|Awek Jutawan Malaysia Paling Cantik Bogel
      [%]PORN|Video bogel awek arab dance


      [&]Awek kampung mandi bogel
      [&]Foto awek malay bogel - Camcon Oil
      [&]AWEK BOGEL MELAYU: gambar bogel tasya
      [&](45) (Video) Awek separuh bogel nikmati Cadbury


      [)]Awek Tipu Ibu Beli Buku Teks Full Video
      [)]gambar awek bogel bersetebuh dalam stesen minyak tersebar
      [)]Seri Bogel Tudung Melayu Jahil
      [)]spy cam awek bogel

      [(]Awek Tipu Ibu Beli Buku Teks Full Video
      [(]PORN|gambar awek bogel bersetebuh dalam stesen minyak tersebar
      [(]PORN|Seri Bogel Tudung Melayu Jahil
      [(]PORN|spy cam awek bogel

      [_]PORN|gambar awek bogel dengan teman lelaki di dalam tandas
      [_]PORN|awek bogel sangap batang
      [_]PORN|Lucunya Malam Pertama

      [=]Awek Berjerawat Bogel
      [=]Koleksi awek-awek Jepun berpakaian Meleleh Air Liur
      [=]Gambar Awek Jepun Bogel
      [=]awek cun mandi bogel di air terjun

      [-]Awek Berjerawat Bogel
      [-]PORN|Koleksi awek-awek Jepun berpakaian Meleleh Air Liur
      [-]Gambar Awek Jepun Bogel
      [-]PORN|awek cun mandi bogel di air terjun

      [/]PORN|gadis melayu lucah bogel tetek seksi tudung
      [/]PORN|Awek Putih Gebu Separa Bogel Atas Katil
      [/]PORN|Malay Girls and Malay Sex


















































































































































































































      Padam
    2. Saya ingin berbagi cerita kepada anda bahwa saya ini IBU PUSPITA seorang TKI dari malaysia dan secara tidak sengaja saya buka internet dan saya melihat komentar ibu hayati yg dari honkong tentan MBAH KABOIREN yg telah membantu dia menjadi sukses dan akhirnya juga saya mencoba menghubungi beliau dan alhamdulillah beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor toto 6D dan alhamdulillah itu betul-betul terbukti tembus,kini saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH KABOIREN dan jika anda ingin seperti saya silahkan hubungi MBAH KABOIREN di 085-260-482-111,saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui MBAH KABOIREN saya juga sudah bisa sesukses ini dan jangan mudah percaya kepada MBAH yg lain selain MBAH KABOIREN karna saya juga pernah mengalami yg namanya dibohongin sama para normal yg lain,ini bukan rekayasa dari saya melainkan ini kisah nyata dari seorang TKI....Untuk yg punya rum erimakasih atas tumpangannya. KLIK _ GHOB _ 2D 3D _ 4D _ 6D _ DISINI












      Saya ingin berbagi cerita kepada anda bahwa saya ini IBU PUSPITA seorang TKI dari malaysia dan secara tidak sengaja saya buka internet dan saya melihat komentar ibu hayati yg dari honkong tentan MBAH KABOIREN yg telah membantu dia menjadi sukses dan akhirnya juga saya mencoba menghubungi beliau dan alhamdulillah beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor toto 6D dan alhamdulillah itu betul-betul terbukti tembus,kini saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH KABOIREN dan jika anda ingin seperti saya silahkan hubungi MBAH KABOIREN di 085-260-482-111,saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui MBAH KABOIREN saya juga sudah bisa sesukses ini dan jangan mudah percaya kepada MBAH yg lain selain MBAH KABOIREN karna saya juga pernah mengalami yg namanya dibohongin sama para normal yg lain,ini bukan rekayasa dari saya melainkan ini kisah nyata dari seorang TKI....Untuk yg punya rum erimakasih atas tumpangannya. KLIK _ GHOB _ 2D 3D _ 4D _ 6D _ DISINI

      Padam
    3. Syukur alhamdulillah saya ucapkan kepada ALLAH karna atas kehendaknya melalui MBAH RAWA GUMPALA saya sekaran sudah bisa buka toko sendiri dan bahkan saya berencana ingin membangun hotel dan itu semua berkat bantuan MBAH RAWA GUMPALA,saya tidak pernah menyanka kalau saya sudah bisa sesukses ini,atas bantuan MBAH RAWA GUMPALA yang telah memberikan nomor selama 3x putaran dan alhamdulillah itu semuanya tembus bahkan beliau juga membantu saya dengan dana ghaib dan itu juga benar benar terbukti,MBAH RAWA GUMPALA juga menawarkan minyak penarik kepada saya dan katanya minyak ini bisa digunakan untuk berbagai jenis keperluan dan baru kali ini saya temukan paranormal yang bisa dipercaya,,bagi teman teman yang ingin dibantu untuk dikasi nomor yang benar benar terbukti tembus atau dana ghaib dan kepengen ingin membeli minyak penarik silahkan hubungi MBAH RAWA GUMPALA di 085316106111 ini benar benar terbukti nyata karna saya sendiri yang sudah membuktikannya. BUKA BLOG MBAH RAWA GUMPALA

      Padam
    4. Ass...saya tidak menyanka kalau saya sudah bisa sesukses ini dan ini semua berkat bantuan MBAH RAWA GUMPALA,saya yang dulunya bukan siapa-siapa bahkan saya juga selalu dihina orang dan alhamdulillah kini sekaran saya sudah punya segalanya,itu semua atas bantuan beliau.Saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH RAWA GUMPALA atas bantuan nomor dan dana ghaibnya,alhamdulillah kini saya sudah bisa membuka usaha kembali yang dulunya pakum karna masalah faktor ekonomi dan kini kami sekeluarga sudah sangat serba berkecukupan dan tidak pernah lagi hutang sana sini,,bagi anda yang punya masalah keuangan jangan sungkan-sungkan untuk menhubungi MBAH RAWA GUMPALA karna insya allah beliau akan membantu semua masalah anda dan baru kali ini juga saya mendaptkan para normal yang sangat hebat dan benar-benar terbukti nyata,ini bukan hanya sekedar cerita tapi inilah kisah nyata yang benar-benar nyata dari saya dan bagi anda yg ingin seperti saya silahkan hubungi saja MBAH RAWA GUMPALA di 085==316==106==111




      (((( BUKA BLO DANA GHAIB DAN NOMOR GHAIB MBAH RAWA GUMPALA ))))







      Ass...saya tidak menyanka kalau saya sudah bisa sesukses ini dan ini semua berkat bantuan MBAH RAWA GUMPALA,saya yang dulunya bukan siapa-siapa bahkan saya juga selalu dihina orang dan alhamdulillah kini sekaran saya sudah punya segalanya,itu semua atas bantuan beliau.Saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH RAWA GUMPALA atas bantuan nomor dan dana ghaibnya,alhamdulillah kini saya sudah bisa membuka usaha kembali yang dulunya pakum karna masalah faktor ekonomi dan kini kami sekeluarga sudah sangat serba berkecukupan dan tidak pernah lagi hutang sana sini,,bagi anda yang punya masalah keuangan jangan sungkan-sungkan untuk menhubungi MBAH RAWA GUMPALA karna insya allah beliau akan membantu semua masalah anda dan baru kali ini juga saya mendaptkan para normal yang sangat hebat dan benar-benar terbukti nyata,ini bukan hanya sekedar cerita tapi inilah kisah nyata yang benar-benar nyata dari saya dan bagi anda yg ingin seperti saya silahkan hubungi saja MBAH RAWA GUMPALA di 085==316==106==111

      Padam
  2. tak nampak apa yg zin badak buat supaya umno tewas besar.. kempen dia buat, bendera banner bnyk dari pr dipasangya, kempen sayangi seangor kaw2 pnya, pengundi2 hari dpt sms suruh skg BN, penyokong BN smua all out, zin badak bwk smua umno top guns najib, muhyidin turun kempen selangor..

    so mcmna kata zin badak sabotaj?? terima je hakikat yg rakyat selangor support pemerintahan TS Khalid Ibrahim dgn sokong PR

    btw tak nampak pun Ungku Salleh sbg ketua pemuda gempur selangor kaw2.. kenapa ye? tak jd calon kot hehe

    BalasPadam
  3. bodoh macam badak...dah kalah buatlah cara kalah...jangan nak nyalahkan orang lain...stupid..

    BalasPadam
  4. Aku pun berani bersumpah bahawa kenyataan ini untuk memburukkan nama DSAI. Terimalah hakikat. cuba lagi PRU14.

    BalasPadam
  5. Kalau Ex MB umno pun dah kondem dan masuk Pas, rakyat apa lagi lost confident.Orang Selangor pandai menilai kaca dan permata.Dah lah kalah nak tuduh rasuah pula.PM datang pun kalah.Kuasa Allah tentukan, sejak PR printah, masjid di imarakkan, Allah maha segalanya.Umno tuhan nya duit tapi Allah lebih dari segalanya.

    BalasPadam
  6. orang selangor kebanyakan bandar..celik imformasi...ko nk tipu dengan orang asli kat kampong boleh laa..najib labor duit kt selangor belambak nk tawan selangor..siap buat lagu tema..sayangi selangor..sayangi pahang takde brooo..kat tv hari hari...tayang lagu sayangi selangor..pun kalah jugak...lubok duit kat selangor laaa..umno meleleh air liur...tak dapat selangor...

    BalasPadam
  7. Time demam PRU13 tu naik jenuh aku dengar sana sini lagu "sayangi Selangor" Naik meluat! Kalau dalam radio, aku tukar cepat2. Kadang terus off. Apa selama ni warga Selangor tak sayang Selangor ke? Buat apa nak berselindung. Terang2 buat la lagu "Rakyat Selangor marilah sayangi BN". Habis cerita. Bagi rakyat Selangor yang masih waras pasti dengan slogan 'SELANGORKU..."

    BalasPadam
    Balasan
    1. ini yang aku nak dengar

      Padam
  8. oooo....kalau gitu umno selangor ni macam besi buruk lah ye..... isy.. isy.. isyyyy...

    nasib kau lah umno...

    BalasPadam
  9. Agak2nye.... berapa Zin Badak dah jual Umno Selangor sama DSAI..?? Agak2nye lah... sekilo berapa sen..??

    sapa nak jawab ni...??

    BalasPadam
  10. persaingan politik memang menarik, komentar juga ya ke blog saya www.goocap.com

    BalasPadam
  11. lagi baik kau undi awek muda cun pulak tu nasib kau baik dapat pulak jilat puki Dyna. salty but tasty.

    BalasPadam
  12. Aljuburi liwat JUBUR SAIFUL tak nak terlepas je kesian juga mangsa koyak tau jubur dia di kerjakan aljuburi

    BalasPadam
  13. ahhh ada juga penyokong si aljuburi kenapa tak percaya ke dia tibai jubur Saiful. Dia juga tibai jubur drebar bini dia Azizan kan sah aljuburi ni peliwat.

    BalasPadam

PERKASA PEKIDA KENA HALAU?

KUASA RAKYAT

LAKI BINI KENA SEPINA

kebangkitan rakyat

kebangkitan rakyat

SEJARAH TERCIPTA: ANWAR BEBAS..!!!