rakan-rakan blog ini

PRODUK UNTUK PENGANTIN LELAKI

.

.
Info : Blog ini baru sahaja diaktifkan secara rasmi 15hb Ogos 2010 yang lalu. Penulis merupakan seorang bekas wartawan yang pernah bertugas dibeberapa akhbar tanahair. Lebih 20 tahun bertugas sebagai wartawan sebelum ini. Jadi, menyedari betapa pentingnya kebenaran itu ditegakkan, Penulis membuat keputusan menulis secara aktif di blog ini. Semoga Allah memberkati niat baik saya ini

Halaman

07 Oktober, 2010

BUDAK SEKOLAH BUAT SEKS TERBUKA?




Sebenarnya sakit hati dan sakit kepala bila baca berita hari ini berkenaan bekas pekerja pejabat Anwar Ibrahim si Rahimi tu. Macam dirancang je. Dah nak pilihanraya kecil Galas, maka kempen pun bermula. Penulis malas nak pening-pening hari ni. Jom layan lagi berita masalah sosial remaja hari ini. Pakai baju sekolah. Pakai tudung. Tapi berani buat seks secara terbuka. Apalah nak jadi...


Macam - macam perangai budak-budak sekolah sekarang. Ada budak sekolah bertudung yang berani melakukan seks di tempat terbuka. Diorang ni nak jadi pornstar ke ape? Keruntuhan moral budak-budak sekolah sekarang dilihat semakin ketara, nampaknya sistem pendidikan di Malaysia tidak berkesan untuk mendidik akhlak sesetengah pelajar di Malaysia ini sehingga ada yang bertindak melampaui batas.

Di bawah ini gambar-gambar bukti yang menunjukkan terdapat budak sekolah yang cukup berani melakukan seks walaupun di tempat awam. Gambar ini sebenarnya hasil dari screenshot video yang diperolehi di youtube.com, namun begitu KaTaK rasakan tidak perlulah link video tersebut didedahkan kepada umum memandangkan ia hanyalah memalukan bangsa melayu sendiri.

Di dalam video tersebut kelihatan seorang individu yang tidak dikenali merakankan adengan seks sepasang remaja sekolah dari dalam sebuah rumah. Intipan itu dilakukan melalui sebuah tingkap. Melihat keadaan persekitaran, pasangan ini nampaknya benar-benar melakukan aktiviti seks di tempat terbuka. petikan:hotmalays.blogspot.com









2 ulasan:

  1. [^]PORN:pepek luncah awek
    [^]PORN:luncah video terbaru
    [^]PORN:gambar gambar luncah

    [$]pepek luncah awek
    [$]luncah video terbaru
    [$]gambar gambar luncah

    [@]cerita rogol awek bertudung
    [@]video rogol awek
    [@]awek di rogol jejaka
    [@]rogol awek melayu

    [!]11 Gambar Awek Kelantan Yang Comel
    [!]Awek Jutawan Malaysia Paling Cantik Bogel
    [!]Video bogel awek arab dance

    [%]PORN|11 Gambar Awek Kelantan Yang Comel
    [%]PORN|Awek Jutawan Malaysia Paling Cantik Bogel
    [%]PORN|Video bogel awek arab dance


    [&]Awek kampung mandi bogel
    [&]Foto awek malay bogel - Camcon Oil
    [&]AWEK BOGEL MELAYU: gambar bogel tasya
    [&](45) (Video) Awek separuh bogel nikmati Cadbury


    [)]Awek Tipu Ibu Beli Buku Teks Full Video
    [)]gambar awek bogel bersetebuh dalam stesen minyak tersebar
    [)]Seri Bogel Tudung Melayu Jahil
    [)]spy cam awek bogel

    [(]Awek Tipu Ibu Beli Buku Teks Full Video
    [(]PORN|gambar awek bogel bersetebuh dalam stesen minyak tersebar
    [(]PORN|Seri Bogel Tudung Melayu Jahil
    [(]PORN|spy cam awek bogel

    [_]PORN|gambar awek bogel dengan teman lelaki di dalam tandas
    [_]PORN|awek bogel sangap batang
    [_]PORN|Lucunya Malam Pertama

    [=]Awek Berjerawat Bogel
    [=]Koleksi awek-awek Jepun berpakaian Meleleh Air Liur
    [=]Gambar Awek Jepun Bogel
    [=]awek cun mandi bogel di air terjun

    [-]Awek Berjerawat Bogel
    [-]PORN|Koleksi awek-awek Jepun berpakaian Meleleh Air Liur
    [-]Gambar Awek Jepun Bogel
    [-]PORN|awek cun mandi bogel di air terjun

    [/]PORN|gadis melayu lucah bogel tetek seksi tudung
    [/]PORN|Awek Putih Gebu Separa Bogel Atas Katil
    [/]PORN|Malay Girls and Malay Sex






















































































































































































































    BalasPadam

PERKASA PEKIDA KENA HALAU?

KUASA RAKYAT

LAKI BINI KENA SEPINA

kebangkitan rakyat

kebangkitan rakyat

SEJARAH TERCIPTA: ANWAR BEBAS..!!!