rakan-rakan blog ini

PRODUK UNTUK PENGANTIN LELAKI

.

.
Info : Blog ini baru sahaja diaktifkan secara rasmi 15hb Ogos 2010 yang lalu. Penulis merupakan seorang bekas wartawan yang pernah bertugas dibeberapa akhbar tanahair. Lebih 20 tahun bertugas sebagai wartawan sebelum ini. Jadi, menyedari betapa pentingnya kebenaran itu ditegakkan, Penulis membuat keputusan menulis secara aktif di blog ini. Semoga Allah memberkati niat baik saya ini

Halaman

18 Oktober, 2010

CERAMAH BAJET SELUAR DALAM


Ceramah "Antara Galas & Bajet Seluar Dalam" Rabu, 27 Okt 2010 -- 9.30 mlm di Markas Tarbiyyah PAS Pusat, Taman Melewar.


PAS Kawasan Batu akan menganjurkan Ceramah "Antara Galas & Bajet Seluar Dalam" pada Rabu, 27 Okt 2010 jam 9.30 malam di perkarangan Markas Tarbiyyah PAS Pusat, Taman Melewar. Figur jemputan khas pada malam itu bekas Naib Presiden PAS, Haji Mohamad Sabu; Ahli Parlimen (DAP) Serdang, Teo Hin Ching dan deklamasi puisi tajam akan ditampilkan oleh penyajak tersohor tanahair Sdra PYANHABIB Abdul Rahman.

Ketiga-tiga figur sudah menyatakan persetujuan kepada Naib Yang DiPertua PAS Batu, Tarmizi Mohd Jam untuk menggegarkan Taman Melawar. Program ini diadakan sehari selepas hari penamaan calon PRK Dun Galas di Gua Musang.

Pyanhabib akan mendeklamasikan puisi "Bapak ku Seorang YB" yang pernah didendangkan di hadapan lebih 500 hadirin pada Sambutan 150 Tahun Kg Bandar Dalam baru-baru ini. Beliau bersetuju untuk memeriahkan lagi majlis ceramah tersebut.

Orang ramai dijemput hadir dan uar-uarkan program ini kepada semua. Turut berucap Yang Dipertua PAS Batu, Ishak Surin. Moderator seperti biasa, Tarmizi Mohd Jam, Naib Yang Dipertua PAS Batu. Sebarkan dengan SMS, copy paste maklumat ini kepada blog dan website anda dan luncurkannya menelusuri laman FB anda kepada semua rakan-rakan.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

PERKASA PEKIDA KENA HALAU?

KUASA RAKYAT

LAKI BINI KENA SEPINA

kebangkitan rakyat

kebangkitan rakyat

SEJARAH TERCIPTA: ANWAR BEBAS..!!!