rakan-rakan blog ini

PRODUK UNTUK PENGANTIN LELAKI

.

.
Info : Blog ini baru sahaja diaktifkan secara rasmi 15hb Ogos 2010 yang lalu. Penulis merupakan seorang bekas wartawan yang pernah bertugas dibeberapa akhbar tanahair. Lebih 20 tahun bertugas sebagai wartawan sebelum ini. Jadi, menyedari betapa pentingnya kebenaran itu ditegakkan, Penulis membuat keputusan menulis secara aktif di blog ini. Semoga Allah memberkati niat baik saya ini

Halaman

14 Oktober, 2010

RAKAM GAMBAR PELAJAR KENA ROGOL

Pelajar dirakam saat dirogol beramai-ramai rakan sekolah



Seorang pelajar perempuan yang masih beruniform sekolah menengah iaitu berkain biru muda dan berbaju kurung putih dirogol beramai-ramai di dalam kawasan sunyi kelihatan seperti di dalam kebun atau hutan. Pelaku yang merogol kira-kira tiga hingga lima orang dilihat turut memakai pakaian sekolah menengah iaitu berseluar hijau dan berbaju putih. Perogol merogol pelajar tersebut dengan cara paksa, iaitu dengan memegang pelajar tersebut beramai-ramai sambil menekup mulutnya supaya tidak dapat menjerit. Sambil salah seorang dari rakan perogol merakam perbuatan mereka, namun hanya wajah perempuan yang dapat dilihat. Perbuatan mereka mengalahkan binatang!




Apalah nak jadi budak-budak sekolah sekarang ni? Sampai ada yang berani merogol rakan satu sekolah beramai-ramai pulak tu. Mak bapak diorang ni tak ajar atau diorang ni memang bangsa kurang hajar? Budak-budak sekolah sekarang makin melampau, inilah akibat pengaruh yang bukan-bukan perangai macam celaka, macam setan!



Binatang-binatang yang melakukan perbuatan terkutuk ini langsung tidak mahu melepaskan pelajar tersebut. Mereka juga tiada perasaan belas walaupun pelajar itu meronta-ronta dan menjerit. Akhirnya pelajar tersebut hanya mampu menyerah diri dengan membiarkan binatang-binatang itu merogol, meraba dada dan kemaluannya. Pelajar tersebut hanya mampu pasrah.
Nuffnang Ads





petikan: hotmalays.blogspot

6 ulasan:

  1. Undang - undang Islam saja yang dpat membendong gejaloa ini.Mak bapak mesti menitikberatkan pendidikan Islam kpd anak2.Gejala ini sudah pon melebihi paras bahaya.

    BalasPadam
  2. binatang punya budak.....semoga Allah membalas perbutan durjana mereka ini.....didunia dan akhirat.....anak-anak yg tidak ditanam keimanan oleh orang tua mereka dan dasar pendidikan negara yg lebih menitik beratkan pencapaian akedemik berbanding menanam keimanan dan moral serta nilai diri yg sempurna

    BalasPadam
  3. semoga Allah memberi petunjuk kepada perogol tersebut atau Allah akan memberikanya peluang merogol sehinggah si perogol tidak mampu untuk merogol lagi(kembali ke rahmatullah tanpa sempat bertaubat)

    BalasPadam
  4. natang najib mung jawab esk2,neraka jahanam tmpat pemimpin umno.sokong hukum Allah s.w.t.

    BalasPadam
  5. hukum Allah s.w.t, hukum hudud adalah hukuman yg sebaik baik undang2 yg dapat mnjadi iktibar dan memberi pengajaran untuk golongan hambanya yg berhati binatang.rakyat kah hrus dipersalah kan,ya!!! rakyat yang bodoh dungu,bodoh xreti ajar,bodoh buta hrus dipersalahkan.kuasa rakyat yg memilih,disebab golongn bodoh2 ni lah yg menolak hukum Allah s.wt.pemimpin kerajaan umno yg melaksanakan hukum manusia,lupa hukum yang ESA ingatlah neraka memang ada untuk kamu jawab esk2.dan ingtla rakyat yg bodoh bersubahatlah dngn memilih mereka2 ini.(hamba yang berdosa).

    BalasPadam
  6. itulah akibat kemajuan zaman, dimana orang-orang suka memanfaatkan teknologi masa kini hanya untuk hal'hal yang negatif. Moral serta akhlak mreka jadi hilang akibat pengaruh teknologi negatif, semoga anak bangsa yang akan datang tidak meniru perbuatan syetan tersebut...Amin..

    BalasPadam

PERKASA PEKIDA KENA HALAU?

KUASA RAKYAT

LAKI BINI KENA SEPINA

kebangkitan rakyat

kebangkitan rakyat

SEJARAH TERCIPTA: ANWAR BEBAS..!!!