rakan-rakan blog ini

PRODUK UNTUK PENGANTIN LELAKI

.

.
Info : Blog ini baru sahaja diaktifkan secara rasmi 15hb Ogos 2010 yang lalu. Penulis merupakan seorang bekas wartawan yang pernah bertugas dibeberapa akhbar tanahair. Lebih 20 tahun bertugas sebagai wartawan sebelum ini. Jadi, menyedari betapa pentingnya kebenaran itu ditegakkan, Penulis membuat keputusan menulis secara aktif di blog ini. Semoga Allah memberkati niat baik saya ini

Halaman

09 Disember, 2011

UMNO MAKAN TAHI SENDIRI?


Tak pernah penulis jumpa manusia paling bodoh kat Malaysia ni selain dari Mamak kat bawah ni. Dulu dia buat hal bagi seluar dalam. Sekarang cari publisiti lagi dengan menghamtar replika kek tahi manusia. Langsung tak ada maruah dia ni. Nampak sangat kebodohannya. Korang nampak tak akhlak puak-puak UMNO ni? Dah 50 tahun Pakatan Rakyat jadi pembangkang di Malaysia, tak pernah sekali pun buat hal macam ni. Tapi UMNO baru 3 tahun jadi pembangkang di Penang dah tunjuk sikap biadap dan celaka. Macam ni ke korang nak pilih pemimpin nak jaga rakyat? hahaha....


HEBOH apabila sekumpulan mamak perasan Melayu Pulau Pinang merangkap penyokong Umno yang berpura-pura sebagai NGO menghantar kek seakan "tahi manusia" ke bangunan kerajaan negeri semalam, rujuk sini [Umno Penang].

BUSUK, kontrol hensem bergambar bersama taik

Biasanya budak belum mumayiz atau orang tua nyanyuk yang suka main dengan taik ni. Dari segi paras rupa dengan kedut dan janggut putih memang sah orang-orang tua nyanyuk ni dari kumpulan United Malays No Otak.

Tambah melengkapkan sifat nyanyuk mereka, tidak cukup dengan mengusung taik ke sana ke mari, akhirnya taik-taik yang mereka bawa terpaksa dimakan sendiri kerana tiada pihak yang mahu menerimanya.

Lihat video bukti di bawah bagaimana mereka memotong dan memakan taik-taik yang mereka bawa uwek! Tak cukup dengan itu, mereka ajak pula orang ramai makan taik bersama-sama mereka! Hancus!


source: http://milosuam.blogspot.com/2011/12/jijik-akhirnya-kek-tahi-itu-mereka.html#ixzz1fzsNEJ2k

2 ulasan:

  1. drp pemuda ampang,
    sendiri berak sendiri makan la...

    BalasPadam
  2. memang dasar parti tong taik,siapa yang ikut parti ni sama samalah makan taik.

    BalasPadam

PERKASA PEKIDA KENA HALAU?

KUASA RAKYAT

LAKI BINI KENA SEPINA

kebangkitan rakyat

kebangkitan rakyat

SEJARAH TERCIPTA: ANWAR BEBAS..!!!