rakan-rakan blog ini

PRODUK UNTUK PENGANTIN LELAKI

.

.
Info : Blog ini baru sahaja diaktifkan secara rasmi 15hb Ogos 2010 yang lalu. Penulis merupakan seorang bekas wartawan yang pernah bertugas dibeberapa akhbar tanahair. Lebih 20 tahun bertugas sebagai wartawan sebelum ini. Jadi, menyedari betapa pentingnya kebenaran itu ditegakkan, Penulis membuat keputusan menulis secara aktif di blog ini. Semoga Allah memberkati niat baik saya ini

Halaman

15 Disember, 2012

IBRAHIM ALI TERUK KENA KUTUK










Kitakan Geng · Top Commenter · UiTM Shah Alam

aku percaya bro ahlinya 300k dan lebih...tak percaya engkau tengok parit2 atau longkang dan sg2...tambah2 musim hujan sekarang... kuat bunyinya...
Reply · Like · 2 hours ago





Md Yusoff Othman · Top Commenter · Universiti Malaya

kalau dah ada org yg berjuang utk melayu biarkanlah, ini soal bangsa bukan soal peribadi jgn masalah peribadi jadi isu, kalau dia lompat 10 kali pun biarlah, awat tak ada org lain lompat2 juga, kalau dah tak setuju terutamanya awak seorang melayu diam sajalah.apa yg awak buat untuk melayu? kalau awak disebelah pihak lawan , itu tak kisah tapi jaga kepentingan melayu jqn jadi menang sorak kampong tergadai.bangsa asing di negara lebih licik dari kita..hati2 semua ni.
Reply · 2 · Like · Follow Post · 15 hours ago



Ahmad Sidry Hussin · Subscribe · Top Commenter · Founder, CEO at SINAR INSPIRASI NIAGA SENDIRIAN BERHAD · 844 subscribers

pastu apa yg awak dah buat utk melayu?.. buka perniagaan besar2 lawan cina?
Reply · 1 · Like · 14 hours ago




Skypin Jj · Top Commenter · Sekolah menengah mahmud mahyidin

Apa yg berahim ali buat untuk melayu ialah. bina patung burung besar dan arak dari rantau panjang ke istana kelantan. di depan sultan kelantan di berucap berapi memuji mahathir muhammad dan tidak pula memuji sultan. arak patung burung tu aku rasa mcm adat jahiliyah sahaja.
Reply · Like · 13 hours ago




Hazwan Mohamad · Top Commenter

Ahmad Sidry Hussin
Jangan tanya apa yang orang lain buat untuk bangsa tetapi tanyalah apa yang kita sendiri buat demi bangsa? Sumbangan sendiri ada tanya ke?
Reply · Like · 6 hours ago





Citacitarasa Muo Ledang · Top Commenter · Pengarah Urusan at Hanwar & hazali sdn.bhd

aku x akan percaya brahim ini masih perkasa, jangan kata ramai- ramai Orang Melayu x faham- faham ..... tapi dia { brahim } ni faham x cakap Melayu ????.... sebab, Tun Mahathir pun pernah berkata " MELAYU MUDAH LUPA " ...... Selami dahulu maksud SERIBU BAHASA yang tersirat yang pernah MANTAN PM berkata- kata ..... " HANYA WAWASAN 2020 KITA SEMUA NANTIKAN " ... ini bukan kerana permusuhan antara kita semua Melayu sesama MELAYU, tapi " MINDA " kita semua kena dibuka seluas-luasnya kepada semua " MELAYU " tidak kira pada sesiapa pun kita yang sebangsa dan beragama ISLAM, ISLAM itu untuk semua ...... >> SEDARLAH PADA USIA YANG KITA MILIKI <<> ingatlah kepada pesan " BAGINDA NABI SAW " .... setiap permusuhan itu banyak merugikan kehidupan kita sesama MANUSIA ...... ingatlah pada 3 perkara yang menjadi pesan terakhir Nabi SAW sewaktu kewafatnya sudah tiba, umatku, umatku & UMATKU ...... amin3 ......
Reply · 1 · Like · Follow Post · 9 hours ago




Johan Ariff · Subscribe · Ampang, Kuala Lumpur · 133 subscribers

Biar benar 300k ahlinya hahahaha.....Sembang bolehlah bro..
Reply · 9 · Like · Follow Post · 16 hours ago



Iman Hafiz · Top Commenter · Tauke Syarikat at Sendiri bisnes

Betul le bro 300K... katak sekali bertelur kan beribu-ribu ...kah kah kah...
Reply · 11 · Like · 16 hours ago




Side Alyahya · Top Commenter · SMA Al-Khairiah, Temerloh

hahahaha,,tepi parit,longkang besar,ayaq caq..ramai ahli dia..rais pon tak larat nk bilang
Reply · 1 · Like · 16 hours ago




Abie Piea · Top Commenter

Siapalah yg sudi nak dengar katak semput ni. Time musim hujan ni bunyi katak2 yg ada pun tak larat nak dengar..
Reply · 3 · Like · 14 hours ago


View 4 more



Ram Kumar · Top Commenter · Sales Strategist Executive at LINACO GROUP OF COMPANIES

Orang Cina sekarang ini mereka bermain dengan sentimen politik, mereka lupa bahawa di Malaysia mereka bagaikan syurga, kalau huru-hara macam mana? Macam peristiwa 13 Mei, mereka tak boleh teruskan perniagaan, kita pun tak nak perkara itu berlaku, kita nak supaya ia mungkin 20, 30 atau 40 tahun atau 50 usaha sasaran itu mesti dicapai, sehingga hal ini berlaku keseimbangan dalam ekonomi.

Ini bukan statement racist ke Katak oi....
Reply · 6 · Like · Follow Post · 16 hours ago



Xeno Sys · Subscribe · Top Commenter · 112 subscribers

brahim ali sape yg angkat dia ni jadi pemimpin patut berasa malu.. pru13 nnt tendang dia keluar jauh2.. semak aku tgk... buat malu org melayu...
Reply · 4 · Like · 16 hours ago




Razman Rashid · Top Commenter

Si katak yg kuat sembang...,

Mula2 ingat nak cuba2 saja, tapi bila tengok duit masuk hari2 USD25, rasa syok la pulak. Join je terus dh dpt USD4.
Daftar FREE dulu disini:
http://www.stiforp.asia/wangmasuk
Reply · 1 · Like · 4 hours ago





Kamarul Azman Sapian · Top Commenter · Works at Labourer/Machine Operator

aku adalah Melayu tetapi aku sedikitpun tidak mengharap kepada perkasa untuk memperjuangkan nasib aku sebagai Melayu. Malu bagi aku untuk menyerahkan kepercayaan kepada gerombolan rasis ini
Reply · 4 · Like · Follow Post · 15 hours ago




Hazwan Mohamad · Top Commenter

Bila Melayu memperjuangkan hak-hak Melayu yang termaktub dalam Perlembagaan, orang lain kata RASIS. Tapi kalau orang lain memperjuangkan hak-hak mereka dan ditentang oleh orang Melayu, mereka kata PERKAUMAN. Kita dah takut kepada orang lain nak memepertahankan Bangsa, Tanahair dan Ugama Islam disebabkan orang lain dah sedar bahawa kita telah berpecah dan tidak lagi mempunyai suara MAJORITI. Kita telah berpecah dan kaum lain telah mengambil kesempatan ini seperti menangguk di air yang keruh.
Apa kita boleh buat kerana kita semua tidak mengambil pedoman orang-orang tua yang mengingatkan kita bersatu kukuh bercerai roboh.
Sejarah Tanah Melayu sejak Pemerintahan Melaka, Kesultanan Melayu, zaman penjajahan Portugis, Belanda dan Inggeris masih berulang hingga kini. Kita tidak dapat bersatu kerana ada golongan-golongan pemimpin tertentu yang pentingkan matlamat politik masing-masing. Demi kuasa, maruah Negara, Bangsa dan Ugama kita sanggup gadaikan.
Ya Allah selamatlah tanah air ku, Bangsa ku dan Ugama ku. Berilah petunjuk dan hidayat mu kepada pemimpin sekarang agar mengusahakan penyatuan BANGSA MELAYU. Adakah itu pun RASIS.
Reply · 3 · Like · Follow Post · 15 hours ago



Mus Mashkadov · Top Commenter

Pundek la sebut pasal Melayu..Penduduk Kelantan yg 94% Melayu, Najib duk sekat royalti minyak.. ada Perkasa bising?
Reply · 10 · Like · 15 hours ago




Hazwan Mohamad · Top Commenter

Kenapa nak bising pasal royalti minyak kepada Kelantan. Syarikat Petronas, pengendali pelantar minyak, gas, petroluem dan sebagainya adalah ilham pemerintah (UMNO/BN). Kalau PAS terror sangat, punyai otak bergeligo, ciptalah syarikat setanding sendiri, dapatkan hasil untuk Negeri dan RAKYAT Kelantan dan bukannya tuntut apa yang orang lain usahakan.
Pandai-pandailah nak hidup dengan hasil usaha sendiri. Ko yang pandai ni pun perlu bagi idea kat TGNA supaya hasil mahsul Kelantan banyak.
Alright
Reply · 1 · Like · 14 hours ago




Jaqfar Selamat · Top Commenter

dah 55 tahun org melayu terpencil baru perasan ,sembang lebih jer si Berahim katak ni he he he...........
Reply · Like · 14 hours ago


View 4 more



Mus Mashkadov · Top Commenter

Perkasa bukan rasis cuma suka maki bangsa melayu, india dan cina tanpa tapisan je..
Perkasa ni kira Zionis Israel cabang Malaysia..
Reply · 2 · Like · Follow Post · 16 hours ago




David Choo · Top Commenter · Works at Self Employed (Business)

Saya setuju bahawa Perkasa bukan recist tetapi terlampau perkauman malah Ibrahim Ali dipuji diseluruh dunia kerana kemahiranya melompat macam katak...
Reply · 2 · Like · Follow Post · 15 hours ago




Azrul Iskandar Isma · Top Commenter · SMIP

??????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????.... BANYAK TANDA TANYA YANG TIMBUL BILA MANUSIA INI BERCAKAP???????????????????
Reply · 1 · Like · Follow Post · 13 hours

4 ulasan:

  1. Campur jin polong dan pelesit mungkin dekat sejuta ahli Perkosa..makhluk perosak betul katak ni!

    BalasPadam
  2. Tolong senarai kejayaan Perkasa dlm berjuang untuk bangsa Melayu. Ahli perkasa yg 300k itu, memang realitinya berkualiti sbg penjana perpaduan melayu ke?. Ada tak perkasa kehadapan dlm menangani isu jenayah atau masalah sosial anak muda bangsa melayu di sesebuah komuniti yang kini semakin membimbangkan dan memalukan. Berapa ramai Ahli Perkasa yg benar2 menyatukan melayu sebagai rumpun bangsa dan mengamalkan nilai-nilai murni.

    BalasPadam
  3. perkasa poyo ...ckp x serupa bikin...

    BalasPadam
  4. Jangan lah nak guna kan alasan bangsa melayu untuk melonjakan nama dlm politik katak pakasa ooi. bangsa melayu dah jauh ketingalan dlm semua pekara kerana pernuatan pemimpin melayu.

    BalasPadam

PERKASA PEKIDA KENA HALAU?

KUASA RAKYAT

LAKI BINI KENA SEPINA

kebangkitan rakyat

kebangkitan rakyat

SEJARAH TERCIPTA: ANWAR BEBAS..!!!