rakan-rakan blog ini

PRODUK UNTUK PENGANTIN LELAKI

.

.
Info : Blog ini baru sahaja diaktifkan secara rasmi 15hb Ogos 2010 yang lalu. Penulis merupakan seorang bekas wartawan yang pernah bertugas dibeberapa akhbar tanahair. Lebih 20 tahun bertugas sebagai wartawan sebelum ini. Jadi, menyedari betapa pentingnya kebenaran itu ditegakkan, Penulis membuat keputusan menulis secara aktif di blog ini. Semoga Allah memberkati niat baik saya ini

Halaman

04 Jun, 2009

HUSAM DIHENTAM MACAM KARPAL SINGH..

Kadang-kadang pelik juga sejak akhir-akhir ini apabila tengok akhbar-akhbar harian tempatan milik UMNO asyik mencari salah dan silap Naib Presiden PAS, Dato Paduka Husam Musa.
Tak pernah-pernah selama ini akhbar arus perdana berbuat begitu. Malah dirasakan seolah-olah kali ini akhbar harian ini menjadi Suara rasmi PAS la pulak.
Penulisnya seperti Zulkiflee Bakar yang sebelum ini menjadi penulis fanatik 'pembela' penyanyi 'aura world' Mawi, tiba-tiba kali ini menjadi pengulas setia parti PAS. Mujur juga rakan baiknya Ku Seman Ku Hussien tak terbabit sama. Kalau tak, jenuh juga kena intip kat Taman Melewar dan kedai-kedai kopi.
Kenyataan terkini dari Tuan Guru Nik Aziz yang disiarkan di muka depan akhbar neutral Sinar Harian berkenaan sokongannya kepada pihak Erdogan (yang ditujukan pada Husam) sedikit sebanyak menyakitkan penulis dari akhbar milik UMNO itu.
Apalagi punca yang hendak dicari bagi menjatuhkan Husam. Tup! Tup! dua Adun UMNO dari Kelantan pulak mohon maaf cara terbuka pada Husam atas fitnah yang dilemparkan dua tahun lepas.
Semua tentu faham kenapa Husam kini diasak dan diburuk-burukkan oleh musuh-musuhnya dalam PAS atau diluar PAS seakan-akan kemarahan orang UMNO terhadap pemimpin utama DAP, Karpal Singh baru-baru ini atas isu Sultan Perak.
Kalau kita semua dapat berfikir, tindakan demi tindakan yang dilakukan ke atas Husam bagi tujuan menjatuhkan Husam dalam Pemilihan Jawatan Timbalan Presiden PAS, apakah maknanya? Tentu ada 'rahsia' tersembunyi apabila orang UMNO marah sangat dengan Husam Musa.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

PERKASA PEKIDA KENA HALAU?

KUASA RAKYAT

LAKI BINI KENA SEPINA

kebangkitan rakyat

kebangkitan rakyat

SEJARAH TERCIPTA: ANWAR BEBAS..!!!