rakan-rakan blog ini

PRODUK UNTUK PENGANTIN LELAKI

.

.
Info : Blog ini baru sahaja diaktifkan secara rasmi 15hb Ogos 2010 yang lalu. Penulis merupakan seorang bekas wartawan yang pernah bertugas dibeberapa akhbar tanahair. Lebih 20 tahun bertugas sebagai wartawan sebelum ini. Jadi, menyedari betapa pentingnya kebenaran itu ditegakkan, Penulis membuat keputusan menulis secara aktif di blog ini. Semoga Allah memberkati niat baik saya ini

Halaman

09 Januari, 2012

ANWAR IBRAHIM BEBAS.....!!!!

ANWAR IBRAHIM TAK BERSALAH. DIBEBASKAN.....ALHAMDULILLAH.....

12 ulasan:

  1. sepatutnya x payah bicara pun,adegan politik penuh dengan konspirasi untuk membenam musuh.kita tengok apa jadi dengan hakim ni kemudian hari,adakah kenaikan pangkatnya terencat?tunggu...........

    BalasPadam
  2. Ketika mahkamah memutuskan DSAI tidak bersalah PM Najib sedang melakukan lawatan ke Africa Selatan yang terkenal dengan dasar apartiednya satu ketika dulu. Semoga banyak benda dapat dipelajari dalam lawatan tersebut yang akan membawa negara kita maju kedepan....

    BalasPadam
  3. Alhamdulillah...syukur kehadrat Ilahi

    BalasPadam
  4. Alhamduliah Ya ALLAH..

    BalasPadam
  5. tak suka mamat ni pandai...main politik...dari zaman dulu lagi

    BalasPadam
  6. pukimak anwar gay sudah terlepas...........sunni ,,,,,punde.baduwah.....dei ...kotte x dah gay u terlepas...

    BalasPadam
  7. woii toya!..dia sudah bebas xdk buat la bodo!..itu najib kasi buat sama altantuya apa cerita!....u la pukimak!..ang p buat la dengan saiful!....pilihanraya yg 13 PKR PEGANG LA!..ang pergi menangis dan pergi tidur dengan isteri najib la toya!...

    BalasPadam
  8. Kalau DSAI dipenjarakan semalam. apa lu org PR nak buat....nak bakar Malaysia? Cibai la lu all PR! Pasai satu org kote bengkok ni lu org sanggup mampus! Brp sen yg dia dah bg kat lu org PR? Putar belit alam punya DSAI! Mahkamah, hakim, kerajaan berkonspirasi konon. Abis seantero Malaya dimomokkan dgn konspirasi. Hampeh! Bodo la lu org PR kena tipu idup2 dgn DSAI lahabau ni....Lu org PR nak ke DSAI jadi PM....klu dah tak salah, apa yg takut sgt nak junjung Al Quran..sumpah ja la tak buat, abih cerita....klu benda ni jadi kat lu org, apa lu ingat DSAI nak pi tlg ka....pi jenguk lu org kat mahkamah pun tak tentu lagi...ingat, hakim cakap, bukti DNA tu tak cukup kuat untuk menyabitkan kesalahan. sebabnya..DSAI tak bagi DNA dia untuk dibuat perbandingan....so, adil ka wahai Puak Keadilan...berani kerana benar beb....Apapun, Allah swt lebih sayangkan kita semua dari mamat DSAI ni sebab itulah DSAI ditakdirkan tidak masuk penjara kerana Allah tidak mahu kita menumpahkan darah sesama kita kerana mamat DSAI durjana seekor ni. Sokong altenatif tak semestinya sokong DSAI......

    BalasPadam
  9. pemimpin yg boleh membusuk2kan nama negara sudah bebas...
    nantikan zaman kegelapan utk malaysia...YMTT

    BalasPadam
  10. allah sahaja lah yang maha mengetahui , sebagai umat dan hamba , kita cuma mampu berdoa , senjata umat islam , DSAI sepanjang yang saya ingat , belum lagi umrah / haji selepas dia dipecat 1998 , buat lah umrah / haji , berdoa didepan kaabah semuga mendapat rahmat jika benar.

    BalasPadam

PERKASA PEKIDA KENA HALAU?

KUASA RAKYAT

LAKI BINI KENA SEPINA

kebangkitan rakyat

kebangkitan rakyat

SEJARAH TERCIPTA: ANWAR BEBAS..!!!