rakan-rakan blog ini

PRODUK UNTUK PENGANTIN LELAKI

.

.
Info : Blog ini baru sahaja diaktifkan secara rasmi 15hb Ogos 2010 yang lalu. Penulis merupakan seorang bekas wartawan yang pernah bertugas dibeberapa akhbar tanahair. Lebih 20 tahun bertugas sebagai wartawan sebelum ini. Jadi, menyedari betapa pentingnya kebenaran itu ditegakkan, Penulis membuat keputusan menulis secara aktif di blog ini. Semoga Allah memberkati niat baik saya ini

Halaman

28 Februari, 2012

PANAS!! VIDEO MAHATHIR KATA HUDUD TIADA DALAM AL-QURAN

Panas..gempar satu video terkini Tun Mahathir menjawab satu soalan berkenaan hukum Hudud di Sarawak baru-baru ini. Mahathir kata hukum hudud tidak adil dan tiada dalam Al-Quran. Apa komen anda?


12 ulasan:

  1. Musuh Islam yang telah ternyata sesat dan menyesatkan. Aku tak mampu nak mendoakan perkara yang baik-baik untuk mu Mahathir sebab kamu terlalu kejam pada Islam. Hanya ku pohon pada Allah jadikan ajal Mahathir sebagai pengajaran untuk manusia-manusia lain yang engkar.

    BalasPadam
    Balasan
    1. Dah terlambat nak nasihat dia. Kalau dia benar2 beriman, dah lama dia taubat. Doa tu, amiiin.

      Padam
    2. biarkan .... si luncai terjun dengan labu-labunya .... dia fikir dia lebih hebat dari Nabi S.A.W .... dia nak jadi kurt westergaard (penghina Nabi S.A.W) yang mati terbakar...!!!

      Padam
    3. Bersyukor, kerana kita masih dpt mbezakan yg bathil & yg hak, ini bererti kita masih diberi iman.

      Padam
  2. sila baca terjemahan surah an-nur...berzina hukumnya sebat 80 rotan bagi yang belum khawin...tak tahu jangan mengaku tahu...hukum dengan adil walau saudara sendiri yang bersalah berada dalam surah maidah

    BalasPadam
  3. Bolehkah ulama2 UMNO setuju dengan Dr. Mahathir ini?

    BalasPadam
    Balasan
    1. Yang pasti Ulama2 UMNO x setuju tapi bisu utk berkata. Kerana mereka itu tlh ditakdir mnjadi golongan yg diperkatakan oleh hadis di bawah. Hadis Akhir Zaman, "dimana terdpt ahli ibadat yg jahil dan ulama/ilmuan yg fasik( tidak menggunakan ilmunya yang ada)"

      Padam
    2. manusia akhir zaman. hukum ALLAH diketepikan. pnat jew blajar agama dari kecil, tpi xreti guna. x bole nak slahkan mne2 ulama dlm hal ni . sedangkan ulama PAS tidak mengambil tindakan sewajarnya keatas nurul izzah. sama2 lah kita muhasaba diri.

      Padam
  4. Dah makin nyanyok orang tua ni...

    BalasPadam
    Balasan
    1. Cek Det tidak nyanyok, sebenarnya iman dalam dirinya telah ditarik, inilah sesuatu yang kita kena bersyukor kerana kita iman kita ada, bererti Allah masih sayangkan kita.

      Padam
  5. Anggaplah dia orang gila. Biar dia sasau sendiri. Orang banyak Dosa dan banyak Rasuah.

    BalasPadam
  6. pabila babi berkata-kata semua lembumno pun teranggok-anggok dengan mulut melopong.....sambil menjawap

    yes yes yes yes

    BalasPadam

PERKASA PEKIDA KENA HALAU?

KUASA RAKYAT

LAKI BINI KENA SEPINA

kebangkitan rakyat

kebangkitan rakyat

SEJARAH TERCIPTA: ANWAR BEBAS..!!!