rakan-rakan blog ini

PRODUK UNTUK PENGANTIN LELAKI

.

.
Info : Blog ini baru sahaja diaktifkan secara rasmi 15hb Ogos 2010 yang lalu. Penulis merupakan seorang bekas wartawan yang pernah bertugas dibeberapa akhbar tanahair. Lebih 20 tahun bertugas sebagai wartawan sebelum ini. Jadi, menyedari betapa pentingnya kebenaran itu ditegakkan, Penulis membuat keputusan menulis secara aktif di blog ini. Semoga Allah memberkati niat baik saya ini

Halaman

20 Mei, 2012

UMMI HAFILDA TERUS BERBOHONG

Tak habis-habis betina  ni buat fitnah. Terbaru di Batu Kurau, dakwanya  Anwar cabut lari bila  Ummi Hafila  turut berceramah di tempat yang berdekatan.  Bangang betul Utusan yang buat berita fitnah ini. Dah la busuk hati buat ceramah berdekatan, malah fitnah yang ditabur menjadi-jadi. Keluaran Utusan hari ini benar-benar menunjukkan mereka ini benar-benar terdesak walaupun terpaksa mereka-reka  cerita.
Mereka  dakwa Anwar larikan diri dari Ummi Hafilda sedangkan malam tersebut Anwar mempunyai dua  ceramah serentak dan perlu bergegas ke tempat lain. Terang-terang Utusan putar belitkan suasana. Dah terdesak sangat puak-puak ni.
Memang betina  ni sungguh sial. Anda perasan tak...ada  satu persamaan antara Ummi Hafilda  dengan  Hassan Ali?  Mereka  berdua ni tak boleh dikutuk, kalau kita  kutuk, kena  saman. Tapi kalau dia orang kutuk orang lain, tak apa pulak. Inilah perangai sial yang dimiliki oleh kedua-dua pejuang  akidah UMNO yang berlandaskan Fulus semata-mata.



Anwar sekali lagi 'larikan diri' daripada Ummi Hafilda

LARUT 18 Mei - Datuk Seri Anwar Ibrahim sekali lagi 'melarikan diri' daripada Ummi Hafilda Ali apabila kedua-duanya 'bertembung' malam ini.

Anwar yang berceramah di Kampung Perak terletak kira-kira 100 meter daripada tempat Ummi Hafilda mengadakan ceramahnya di Kampung Paya, meninggalkan majlis tersebut pukul 10.50 malam walaupun ia dijadual berakhir pada pukul 12 tengah malam.

Difahamkan ini merupakan kali keenam Anwar 'melarikan diri' selepas beberapa pertembungan yang berlaku antaranya di Rumpun Makmur, Pahang; Bukit Besi, Terengganu, Batu Gajah dan Parit Buntar, Perak.

Majlis ceramah Anwar juga kurang mendapat sambutan apabila hanya beberapa penyokong pembangkang menghadirinya manakala lebih 2,000 orang memenuhi ceramah Ummi Hafilda.

Ummi Hafilda dalam ceramahnya sesekali sebak dan menangis apabila mendapat maklumat bahawa Anwar ketika berceramah di kampung bersebelahan mendakwa media cetak UMNO dibayar untuk memperalatkan ibunya, Che Tom Yahaya bagi memalukan abangnya, Azmin.

"Ibu saya bukan dibayar tetapi dia bercakap daripada hatinya. Apa salah ibu saya kerana dia hanya bercakap sebagai seorang ibu yang meminta anak dia balik ke pangkuan.

"Azmin anak derhaka, dia meletakkan ibu saya di tahap paling rendah apabila mengatakan ibu dibayar oleh UMNO. Ibu saya dah 78 tahun dia hanya perlukan perhatian," katanya sedih.

8 ulasan:

  1. Berdoalah semoga wanita ini kembali ke pangkal jalan!

    BalasPadam
  2. cerita terkini yang benar dan sahih hassan ali nak melamar ummi hafida dan dijzdikan istri yg sah,biar senang buat ceramah bersama tiggal sebilik sama, jangan dibiarkan anak dara bersendirian bahaya kan kan

    BalasPadam
  3. dah padan la tu asan ali hidung besar dgn umi mata besar...hahahaha

    BalasPadam
    Balasan
    1. mengata sesuatu ciptaan Allah seperti menghina Allah .... Bertaubatlah sedara..

      Padam
  4. pendekar nan soto21 Mei 2012 11:04 PG

    dulu aku komfius siapa paling penipu antara Ummi dengan Anwar. aku tak percaya cerita sesapa. sumanya mengaku benar. akhirnya aku kembali pada Allah. hanya pada dia tempat kita bertanya kalau kita dah tak percayakan sesapa pun. aku buat solat istikharah berkali-kali. mintak ditunjukkan sapa paling benar antara keduanya.

    BalasPadam
  5. pendekar nan soto21 Mei 2012 11:07 PG

    dulu aku komfius siapa paling penipu antara Ummi dengan Anwar. aku tak percaya cerita sesapa. sumanya mengaku benar. akhirnya aku kembali pada Allah. hanya pada dia tempat kita bertanya kalau kita dah tak percayakan sesapa pun. aku buat solat istikharah berkali-kali. mintak ditunjukkan sapa paling benar antara keduanya. Alhamdulillah. akhirnya Allah tunjukkan jua.....

    bertaubat lah Anwar...

    BalasPadam
  6. Kalau anuar dan Azmin benar mengaku je la... nafikan fitnah yang dilemparkan.... bukan buat bodoh nak mampos...

    BalasPadam
  7. Bagi mudah saja, kalau nak tau siapa yg penipu, suruh saja dia bersumpah. kalau berani??

    BalasPadam

PERKASA PEKIDA KENA HALAU?

KUASA RAKYAT

LAKI BINI KENA SEPINA

kebangkitan rakyat

kebangkitan rakyat

SEJARAH TERCIPTA: ANWAR BEBAS..!!!