rakan-rakan blog ini

PRODUK UNTUK PENGANTIN LELAKI

.

.
Info : Blog ini baru sahaja diaktifkan secara rasmi 15hb Ogos 2010 yang lalu. Penulis merupakan seorang bekas wartawan yang pernah bertugas dibeberapa akhbar tanahair. Lebih 20 tahun bertugas sebagai wartawan sebelum ini. Jadi, menyedari betapa pentingnya kebenaran itu ditegakkan, Penulis membuat keputusan menulis secara aktif di blog ini. Semoga Allah memberkati niat baik saya ini

Halaman

08 Julai, 2012

NAJIB TUDUH ANWAR TIDAK BERMORAL

Najib baru sebentar tadi Najib menyelar Anwar Ibrahim dengan mengatakan yang pemimpin tidak bermoral tak boleh jadi Perdana Menteri.Hahaha.....Najib siap sebut jam omega lagi dan lain-lain lagi dalam program Janji Ditepati di Bangi baru berlangsung tadi.
Sekiranya anda perhatikan sikap Najib ketika berucap, hampir sama stail dengan Mahthir dulu. Sekiranya orang yang datang sangat ramai, maka nada ucapannya mesti berapi-api. Kalau kurang nada beliau akan kurang semangat. Pagi ini nada  PM sangat bersemangat sebab ramai orang datang. Haha... ramai orang datang nak tengok Najib ke nak membeli belah?

10 ulasan:

  1. ramai sebab angkut orang naik berpuluh bas.. udah ler.. bosan

    BalasPadam
  2. minat juga najib dgn jingga ...

    BalasPadam
  3. Mengata orang tidak bermoral...hahaha... seluruh Malaysia malahan dunia tahu mat monggol ni takde moral.

    BalasPadam
  4. Dei, cermin muka dulu baru cakap.You punya cerita tentang tak bermoral kalau buat filem satu hari tak habis tayang.Kokok berderai2, ekor penuh taik.

    BalasPadam
  5. najib pakai rantai macam samseng cap pondan...

    BalasPadam
  6. Ramai datang nak shopping kot.....

    BalasPadam
  7. nak cakap pasal moral, kau ingat rakyat lupa apa yg terjadi kat PD? masa kau jadi MB pahang siapa yang pegi singapura setiap hujung minggu cari betina.beri harta negara pada bini bermoral kah?

    BalasPadam
  8. Maknanya orang yang paling bermoral kat Malaysia ini najib.....he he he

    BalasPadam
  9. kalau moral yg dia cakap tu macam altantuiiyya memanglah nuar tak da...

    BalasPadam
  10. Nak pasal moral ke?...tolonglah cermin lubang pungkoq tu.

    BalasPadam

PERKASA PEKIDA KENA HALAU?

KUASA RAKYAT

LAKI BINI KENA SEPINA

kebangkitan rakyat

kebangkitan rakyat

SEJARAH TERCIPTA: ANWAR BEBAS..!!!