rakan-rakan blog ini

PRODUK UNTUK PENGANTIN LELAKI

.

.
Info : Blog ini baru sahaja diaktifkan secara rasmi 15hb Ogos 2010 yang lalu. Penulis merupakan seorang bekas wartawan yang pernah bertugas dibeberapa akhbar tanahair. Lebih 20 tahun bertugas sebagai wartawan sebelum ini. Jadi, menyedari betapa pentingnya kebenaran itu ditegakkan, Penulis membuat keputusan menulis secara aktif di blog ini. Semoga Allah memberkati niat baik saya ini

Halaman

02 Jun, 2011

UTUSAN KEMBALI SOKONG USTAZ NASA...


Haha...sokongan Utusan Malaysia kepada regu Tuan Guru Haji abdul Hadi Awang dengan Ustaz Nasharudin Mat Isa kembali lagi..!! Seolah-olah mengulangi sokongan yang pernah diberi sebelum ini. Awas...semua perwakilan PAS. Kali ini bukan lagi masa untuk anda buat pilihan yang salah lagi. Hapuskan terus 'Kerajaan Perpaduan'. Ingatlah kenyataan terkini dari Veteran UMNO bahawa tiada masalah untuk 'deal' dengan Ustaz Nasharuddin !!
Utusan akan bermatian-matian berjuang mempertahankan Ustaz Nasharudin sehari dua ini hinggalah selesai pemilihan. Ingat..dulu dah terkena...takkan kali ini perwakilan Pas akan mengulangi kesilapan yang serupa??

1 ulasan:

  1. betul ke haron din yang cakap ni? berkempenlah. konfirm haron din pro ug.

    dari maklumat yang boleh dipercayai, tuan guru nik aziz mahukan perwakilan membuat pilihan, sama ada bersama pakatan rakyat atau gabung dengan umno.

    kemungkinan kerana inilah haron din malsksanakan kempen mempertahankan gandingan hadi nasha.

    apa jadi dengan tuan ibrahim. nampak sangat puak2 pro ug dalam keadaan bercelaru. Allah memiliki caraNya tersendiri untuk mendedahkan golongan yang berkepentingan yang sedang memperkudakan pas.

    wallahu'alam.

    BalasPadam

PERKASA PEKIDA KENA HALAU?

KUASA RAKYAT

LAKI BINI KENA SEPINA

kebangkitan rakyat

kebangkitan rakyat

SEJARAH TERCIPTA: ANWAR BEBAS..!!!