rakan-rakan blog ini

PRODUK UNTUK PENGANTIN LELAKI

.

.
Info : Blog ini baru sahaja diaktifkan secara rasmi 15hb Ogos 2010 yang lalu. Penulis merupakan seorang bekas wartawan yang pernah bertugas dibeberapa akhbar tanahair. Lebih 20 tahun bertugas sebagai wartawan sebelum ini. Jadi, menyedari betapa pentingnya kebenaran itu ditegakkan, Penulis membuat keputusan menulis secara aktif di blog ini. Semoga Allah memberkati niat baik saya ini

Halaman

06 Julai, 2011

IBRAHIM KATAK MALU BESAR?


Agong tak hingin jumpa PERKASA ?

malaysiandigest melaporkan "Perkasa presiden Datuk Ibrahim Ali today cancelled his scheduled meet with the Yang di-Pertuan Agong to submit a letter to seek audience with His Majesty.

According to sources, the meeting was cancelled due to the Istana not allowing the group to meet with him.

Terjemahannya berbunyi lebih kurang macam ni..

Presiden PERKASA, Ibrahim Ali hari ini membatalkan jadualnya untuk masuk mengadap Yang Di Pertuan Agong untuk menyerahkan surat memohon untuk mengadap kebawah Duli Tuanku.

Menurut sumber, pembatalan itu adalah kerana pihak Istana tidak membenarkan PERKASA untuk mengadap Yang Di Pertuan Agong..




Kah..kah..kah.. apa nak jadi ni?? Yang berapi-api mengaku memperjuangkan nasib Bangsa Melayu tak diterima masuk mengadap Raja Melayu? Memalukan sungguh..

Nampak sangat yang mengistihar PERKASA sebagai pertubuhan pejuang Melayu hanyalah beberapa kerat Pemimpin UMNO.. bukannya Raja-Raja Melayu sendiri..

Kalau begini eloklah ditukar agenda PERKASA tu dari memperjuangkan nasib Melayu kepada memperjuangkan nasib pemimpin UMNO..

BERSIH 2.0 yang diterajui oleh Ambiga kumpulan yang dikatakan Haram oleh Hishamuddin diterima masuk mengadap.. tapi PERKASA pertubuhan racist yang dihalalkan oleh Hishamuddin tak diterima masuk oleh Tuanku??

Malang sungguh nasib Pak Brahim.. ada gelaran ‘Datuk’ pun dah kena lucut.. nak jumpa Agong pula, Agong tak hingin nak jumap dia.. yang nil ah orang kata hidung tak mancung, pipi tersorong-sorong…

1 ulasan:

PERKASA PEKIDA KENA HALAU?

KUASA RAKYAT

LAKI BINI KENA SEPINA

kebangkitan rakyat

kebangkitan rakyat

SEJARAH TERCIPTA: ANWAR BEBAS..!!!