rakan-rakan blog ini

PRODUK UNTUK PENGANTIN LELAKI

.

.
Info : Blog ini baru sahaja diaktifkan secara rasmi 15hb Ogos 2010 yang lalu. Penulis merupakan seorang bekas wartawan yang pernah bertugas dibeberapa akhbar tanahair. Lebih 20 tahun bertugas sebagai wartawan sebelum ini. Jadi, menyedari betapa pentingnya kebenaran itu ditegakkan, Penulis membuat keputusan menulis secara aktif di blog ini. Semoga Allah memberkati niat baik saya ini

Halaman

15 September, 2011

UTUSAN CELAKA GUNA ULAMA PULAK!!


Bila terdesak je, terus guna ulama'. Begitulah perangai 'bodoh' akhbar Utusan Malaysia yang dinaungi UMNO di belakangnya. Waktu mereka sebarkan kisah dan gambar video seks kononnya Anwar Ibrahim, tak pulak tanya pendapat Ulama'. Mereka aibkan Anwar Ibrahim habis-habisan. Benda belum terbukti, tapi demi politik kotor UMNO, mereka sanggup lakukan. Malah Utusan inilah juga yang telah menghina 'Islam' sewaktu menyiarkan karikatur tentang perlunya empat saksi dalam Islam.
Sekarang mereka 'spin' kembali pendapat Ulama demi kepentingan politik bahlol mereka. Masa ni reti pulak Utusan nak guna Al-Quran dan hadis.
Mereka fitnah Mat Sabu bertubi-tubi sebelum ini tak guna Al-Quran dan hadis pulak sebagai panduan.
Inilah sebenarnya perangai buruk UMNO yang makin hari anak muda makin menjauhkan diri. Semua dah faham sangat akan kelakuan 'hipokrit' UMNO dan Utusan.
Teringin juga penulis satu masa nanti nak lihat nasib Utusan apabila Kerajaan Pakatan Rakyat dapat memerintah Malaysia.
Perangai 'busuk' Ketua pengarang dan Pengarang-Pengarangnya akan terbongkar ketika itu lebih-lebih lagi penulis celaka yang berselindung di sebalik 'Awang Selamat'.
Hidup berlandaskan fitnah tak akan selamat!!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

PERKASA PEKIDA KENA HALAU?

KUASA RAKYAT

LAKI BINI KENA SEPINA

kebangkitan rakyat

kebangkitan rakyat

SEJARAH TERCIPTA: ANWAR BEBAS..!!!