rakan-rakan blog ini

PRODUK UNTUK PENGANTIN LELAKI

.

.
Info : Blog ini baru sahaja diaktifkan secara rasmi 15hb Ogos 2010 yang lalu. Penulis merupakan seorang bekas wartawan yang pernah bertugas dibeberapa akhbar tanahair. Lebih 20 tahun bertugas sebagai wartawan sebelum ini. Jadi, menyedari betapa pentingnya kebenaran itu ditegakkan, Penulis membuat keputusan menulis secara aktif di blog ini. Semoga Allah memberkati niat baik saya ini

Halaman

19 September, 2012

ADNAN YAACOB PECAH RAHSIA BN?

Sehari dua ni Dr Mahathir semakin galak keluarkan kenyataan. Paling terkini berkenaan pendapat beliau bahawa jika Barisan Nasional kalah dalam PRU 13 nanti, negara akan berada dalam keadaan yang tidak menentu dan bahaya. Haha...terserlah begitu takutnya Mahathir sekarang kalau Anwar Ibrahim jadi Perdana Menteri., 
Tapi kali ini penulis tak mahu mengulas panjang hal Mahathir yang semakin gabra ni. Penulis  sangat tertarik dengan ucapan MB Pahang Adnan Yaacob dalam Dewan Undangan Negeri Pahang kelmarin yang menuduh pembangkang mengikut idola  Adolf Hitler dengan menabur fitnah berulang-ulang. Lama-lama orang akan percaya, katanya.
Sebenarnya semua orang tahu apa yang  Adsnan katakan itu sebenarnya tak lebih dari  'pecah' rahsia akan kelakuan UMNO BN selama  ini. 
Cuba  anda tengok siaran berita TV3  , Buletin Utama. Jika suatu isu berkaitan pembangkang, mereka  akan siarkan berulangkali dan berhari-hari hal yang sama. Begitu juga  dengan Utusan Malaysia. Mereka  akan siar, putar  semahu-mahunya setiap hari. Sampaikan semua orang dah tahu akan strategi mereka  ini. Rupanya mereka ini mengikut idola  'Hitler'.
Begitu juga  dengan pencacai UMNO yang terdiri dari bekas-bekas PKR  yang lompat parti. Mereka  akan 'putar' berhari-hari benda  yang sama supaya orang akan percaya.
Nampaknya UMNO BN ini dengan budaya fitnah sekan tidak dapat dipisahkan..

4 ulasan:

  1. Ini MB paling HAPRAK. Hidup dengan memakan hasil penipuan.

    BalasPadam
  2. Nak salahkan pada dia seorang pun tak boleh juga sepatutnya kesemua kepala-kepala yang diatas tu termasuk yang selama ini kita dok aminkan kepada ketua Agama Islam Negeri yang hanya tau mengarah tetapi semua kereja buat Agama orang bagi tau pulak yang bagi tau tu ulamak ringgit yang takut untuk menegakkan yang makruf.

    BalasPadam
  3. Salah satu menteri samseng di malaysia bercakap tentang apa yang dia buat sebenarnya1

    BalasPadam
  4. kata dulang paku serpih...hampehhhhhh!!!

    BalasPadam

PERKASA PEKIDA KENA HALAU?

KUASA RAKYAT

LAKI BINI KENA SEPINA

kebangkitan rakyat

kebangkitan rakyat

SEJARAH TERCIPTA: ANWAR BEBAS..!!!