rakan-rakan blog ini

PRODUK UNTUK PENGANTIN LELAKI

.

.
Info : Blog ini baru sahaja diaktifkan secara rasmi 15hb Ogos 2010 yang lalu. Penulis merupakan seorang bekas wartawan yang pernah bertugas dibeberapa akhbar tanahair. Lebih 20 tahun bertugas sebagai wartawan sebelum ini. Jadi, menyedari betapa pentingnya kebenaran itu ditegakkan, Penulis membuat keputusan menulis secara aktif di blog ini. Semoga Allah memberkati niat baik saya ini

Halaman

15 November, 2012

RESTORAN DI PJ HIDANG MENU ANJING

Beginilah rupanya bila pendatang asing semakin ramai di Malaysia. Geli dan menjijikkan. Maukah anda perkara ini menjadi semakin berkembang di restoran-restoran lain? Ingat, semakin ramai pendatang asing dengan mudah mendapatkan kerakyatan di negara kita angkara perbuatan khianat Barisan Nasional. 
gambar ini cuma hiasan sahaja

Restoran hidang menu anjing



Pub yang menjadi tumpuan warga Myanmar.

Minuman keras yang dijual tanpa permit turut dirampas.

PETALING JAYA – Sebuah restoran dan pub yang menjadikan anjing sebagai makanan utamanya disita dalam serbuan anggota Balai Polis Damansara Utama dan Majlis Bandaraya Petaling Jaya, awal pagi semalam.

Serbuan yang diketuai, Ketua Balai Cif Inpektor Mohd Zul Azri Abdul Rashid itu berjaya menahan tujuh warga Myanmar yang sedang leka menikmati minuman keras di premis tidak berlesen itu yang beroperasi di tingkat dua bangunan rumah kedai di Jalan SS 21/56 B, Damansara Utama, di sini.

Ketua Polis Daerah Petaling Jaya, Asisten Komisioner Arjunaidi Mohamed berkata, serbuan dilakukan berikutan aduan daripada penduduk setempat yang kurang senang dengan sikap pengunjung restoran itu yang mabuk dan membuat bising pada pada awal pagi.

“Tindakan pernah diambil setahun lalu namun premis terbabit masih berdegil menyebabkan tindakan diambil sekali lagi,” katanya.

Ke semua warga asing ditahan akan diperiksa, manakala yang tiada dokumen pengenalan diri akan diserahkan kepada Imigresen untuk tindakan lanjut.

Difahamkan, pub itu popular dalam kalangan warga Myanmar apabila ada di antaranya yang datang dari jauh semat-mata mahu menikmati hiburan di situ.

Siasatan lanjut mendapati premis tidak mempunyai lesen untuk menjual minuman keras yang kebanyakannya diimport.

“Kesemua minuman keras yang dijual dirampas dan akan diserahkan kepada Kastam untuk tindakan selanjutnya,” katanya.

Sementara itu, pihak MBPJ menjalankan sitaan ke atas beberapa barangan termasuk pembesar suara dan set televisyen mengikut Enakmen Pusat Hiburan dan Tempat Hiburan Negeri Selangor 1995 kerana beroperasi tanpa lesen


.

6 ulasan:

  1. Pendatang Asing yang bukan Islam terutama dari Myammar dan Afrika perlu dihalau segera kerana terlalu banyak kes jenayah melibatkan mereka ini.

    BalasPadam
  2. yang tiada dokumen pengenalan diri akan diserahkan kepada Imigresen.

    minuman keras akan diserahkan kepada Kastam.

    imigresen & kastam tidoq ka?

    BalasPadam
  3. ini semua pendatang belaan umno bn haram jadah untuk digunakan pada hari mengundi nanti PRU13, faham faham je lah, dasar penghianat negara dan bangsa.

    BalasPadam
  4. Pak Tam15 November 2012 10:03 PG

    Pendatang Asing yang bukan Islam terutama dari Myammar dan Afrika perlu dihalau segera kerana terlalu banyak kes jenayah melibatkan mereka ini.
    =============================================
    Nak tunggu rakyat malaysia mengamuk barulah boleh pendatang2 tu belah habis!!
    Sistem Immigresyen dan lainnya tidak selari dan lemah..klu tdk camne pendatang boleh duduk bertahun2 tanpa apa2 dokumen..!
    Bilalah agaknya sistem kita boleh berjalan baik macam kat negara2 luar seperti Eropah & Australia..dah muak kita dgn keadaan camni berterusan.!

    BalasPadam
  5. Di eropah & Australia/ Singapore serta Jepun..cara mereka megawal pendatang2 asing cukup baik..hingga trlewat 3hari jer (bukan 30thn macam kat malaysia-pendatang boleh tidoq lena)
    pihak imigresyen & polis dah cari pendatang2 tu..mereka dapat kesan cepat..bila pendatang tu blm keluaq dr negara2 tu..
    Tp sy percaya cakap sorang blogger PR tu,..dia kata bab pendatang ni telah dijadikan biznis oleh org2 UMNo/Bn..Contohnya syarikat saper yg suply keperlua asas & makanan di Depo tahanan Immigresen dan Lokap2 Polis di seluruh malaysia..!Coba Anda risik & bongkar!!!

    BalasPadam
  6. halau saja dari malaysia pendatang ini.hairan malaysia beri kelebihan kpd warga asing

    BalasPadam

PERKASA PEKIDA KENA HALAU?

KUASA RAKYAT

LAKI BINI KENA SEPINA

kebangkitan rakyat

kebangkitan rakyat

SEJARAH TERCIPTA: ANWAR BEBAS..!!!