rakan-rakan blog ini

PRODUK UNTUK PENGANTIN LELAKI

.

.
Info : Blog ini baru sahaja diaktifkan secara rasmi 15hb Ogos 2010 yang lalu. Penulis merupakan seorang bekas wartawan yang pernah bertugas dibeberapa akhbar tanahair. Lebih 20 tahun bertugas sebagai wartawan sebelum ini. Jadi, menyedari betapa pentingnya kebenaran itu ditegakkan, Penulis membuat keputusan menulis secara aktif di blog ini. Semoga Allah memberkati niat baik saya ini

Halaman

05 Disember, 2012

BETINA UMNO TERJERIT GANGGU CERAMAH ANWAR

Macam perempuan tak ada maruah!!  Itu yang dapat penulis  simpulkan terhadap beberapa orang perempuan (atau betina) yang terpekik terlolong menggunakan pembesar suara mengganggu majlis ceramah Anwar Ibrahim dan Pakatan Rakyat malam tadi di Batu 8 1/2  Gombak , sebelah Masjid Zakaria.
Seolah-olah hilang pedoman, perempuan ini menjerit-jerit mnemburukkan Anwar dan Pakatan Rakyat dengan menyebut apa saja yang terlintas difikirannya ketika itu. Ternyata transformasi Najib dabn pemimpin UMNO yang terjerit-jerit di Perhimpunan Agung UMNO baru-baru ini berjaya diterjemahkan mnalam tadi bilka puak-puak ini menjerit melampau-lampau melewati batas seorang perempuan.
Siapa saja yang mendengar jeritan itu akan menggelengkan kepala. "Macam orang gila," ramai berkata sedemikian,.
Nampak sangat UMNO sudah terdesak. Dah tak ada cara lain lagi nak mengganggu Pakatan Rakyat. Penulis  sempat menyaksikan sendiri puak-puak UMNO ini membaling bantu ke arah orang ramai yang datang mendengar ceramah. Malah lebih mengejutkan lagi, mereka melemparkan pisau tajam juga!! Masya Allah... apa nak jadi ini.
Penulis yang tiba awal sempat singgah di simpang UIA  berhampiran Pusat Khidmat Rakyat Dr Hassan Ali. Di situ la bermula segala rancangan puak-puak ini berkumpul dan menerima  arahan bagi mengganggu Majlis  Ceramah tersebut.
Menurut dari cerita puak-puak ini , arahan datang dari anak pesilat Omar Din iaitu Megat, Ketua Pemuda UMNO Gombak.
Malu sungguh siapa sahaja yang menjadi warga Gombak mendapat pemimpin tak adea akhlak seperti ini,. Dia ingat bapak dia orang kuat silat lincah, maka semua orang akan takut? Haha...silap banyak beb!
Nasib baik malam tadi pihak polis  sempat menghantar pasukan FRU untuk tenangkan keadaan. Penulis pun bimbang segalanya mungkin terjadi sebab Penyokong Pakatan Rakyat beribu orang sedangkan penokong UMNO sekitar 200 orang sahaja, itu pun ramai budak sekolah!!






18 ulasan:

  1. itulah hasilnya pabila berpaksikan puak2 syaitan dikenali....

    BalasPadam
  2. lembu belaan pejuang2 melayu yang kaya raya hasil dari harta rakyat yang dilanun...

    BalasPadam
  3. monyet melayu..ptui!

    BalasPadam
  4. Syabas ahli pakatan krana tidak terpengaruh provokasi. Kalau PR menang boleh jadi lebih teruk. Tanggungjawab pemimpin PR tumpukan usaha tekan pemimpin bee end bertanggungjawab dan jangan benarkan kerja pengecut/takut kalah ni. Masukkan agenda elak keganasan dalam agenda bersih seterusnya. Buat laporan polis seluruh negara. Biar semua orang tahu.

    BalasPadam
  5. Ya Allah lindungi & selamatkan Malaysia serta penduduknya yang dizalimi. Engkau tempat kami memohon Perlindungan, Amin.

    BalasPadam
  6. Kita sama-sama berdoa dan terus berdoa agar Allah menggagalkan segala usaha jahat yang sedang/akan dirancang dan akan dilaksanakan itu menemui jalan buntu. Sesungguhnya tentera Allah banyak di dalam pelbagai bentuk dan rupa... kita mohon perlindungan kepadaNya sahaja dan pada masa yang sama terus beristiqamah menjalankan tugas untuk kemenangan dalam menumpaskan UMNO/BN.

    Sentiasa berzikir... zikirlah mana-mana zikir yang kamu selesa.... asalkan sentiasa berzikir mengingatkan Allah. Masih sempat untuk menjadi hamba Allah yang baik... mungkin antara kita akan ada seorang yang doanya mustajab.

    BalasPadam
  7. KO NAK TOLAK DSAI SUKA HATI LAH ...TOLAK LAH DIA PADA KERTAS UNDI MASING2...YANG PERGI MENYERANG MACAM SAMSENG PEHAL.... NI LAH PUAK2 LEMBU YANG MULAKAN 13MEI DULU HAHAHAH

    BalasPadam
  8. aku memang nak sangat tengok umno bungkoss pru13 nanti

    BalasPadam
  9. anak bekas pengerusi BN5 Disember 2012 6:57 PTG

    dasar umgok mmg takut kalah. mereka ingat dgn cara begini org akan sokong BN, lu silap beb....!

    BalasPadam
  10. Weiiii anak guru silat Lancau.
    Kalu lu berani, lu datang sini kejap.
    Lu memang keturunan LANUN tau.
    Bapak kau tu bekas SAMSENG yg pernah di buang daerah tau.
    Memang keturunan Setan...Syaitan.

    BalasPadam
    Balasan
    1. gua suka lu punye komen memang keturunan silat lancau, pengampu, pembodek bodek besau tempayan

      Padam
    2. Aku sokong...megat mmg setan pe lancau. Dia beranilah berlindung di sebalik org ramai.....bangang punya omar din punya anak...

      Padam
  11. YAKINLAH BAHAWA PARTI YANG MEMBAWA BUDAYA SIAL INI AKAN DIHUMBAN OLEH RAKYAT YANG INGINKAN KEDAMAIAN DAN KEHARMONIAN ... PUTRAJAYA SEMAKIN BERSINAR BUAT PAKATAN RAKYAT MELANGKAH DENGAN BERGAYA !!!
    HIDUP RAKYAT !!!

    BalasPadam
  12. pak dia guru silat? habaq dekat dia..gambaq hindu boleh laa, 30 orang kena pukoi dengan sorang.

    BalasPadam
  13. selepas ini tak ada peluang kedua atau ketiga pada ahli umno bangsat macam ni...kita akan serang habis-habisan setan2 ni semua.Ini bumi Malaya,bumi kami,setan2 semua boleh nyah kalau tk suka.....Kami boleh ceramah dimana saja di bumi Malaya ini....DOA KAMI, KO UMNO!!!!KO BN!!!! KO SETAN!!!!!!

    BalasPadam
  14. belajaq silat pukul orang.....
    bodoh sungguh puak nie..
    ini ler yg ditarbiah dlm PAU tu kot??

    kah kah kah

    BalasPadam
  15. aku x tahu plak puak umno gmbak ni wat taklimat tepi jalan sambil bawak banner anwar.pastu ahli dia bdk sekolah plak 2....makin x tentu arah umno ni...

    BalasPadam
  16. Sekarang ni terjerit pekik,slps PRU 13 meroyan le pulak.Jenis tak tau malu.

    BalasPadam

PERKASA PEKIDA KENA HALAU?

KUASA RAKYAT

LAKI BINI KENA SEPINA

kebangkitan rakyat

kebangkitan rakyat

SEJARAH TERCIPTA: ANWAR BEBAS..!!!