rakan-rakan blog ini

PRODUK UNTUK PENGANTIN LELAKI

.

.
Info : Blog ini baru sahaja diaktifkan secara rasmi 15hb Ogos 2010 yang lalu. Penulis merupakan seorang bekas wartawan yang pernah bertugas dibeberapa akhbar tanahair. Lebih 20 tahun bertugas sebagai wartawan sebelum ini. Jadi, menyedari betapa pentingnya kebenaran itu ditegakkan, Penulis membuat keputusan menulis secara aktif di blog ini. Semoga Allah memberkati niat baik saya ini

Halaman

05 Februari, 2013

PUAK SIAL TUDUH USTAZ AZHAR MEROGOL GADIS


Sungguh biadap dan kurang ajar. Sebuah Facebook yang menggunakan nama ANTI-USTAZ AZHAR IDRUS  ni link nya:  http://www.facebook.com/pages/Anti-Ustaz-Azhar-Idrus/496409523735278?ref=ts&fref=tsI  telah menuduh Ustaz Azhar Idrus telah merogol seorang gadis selepas ceramah di stadium Darul Makmur Kuantan baru-baru ini. Sungguh melampau tuduhan fitnah super hebat kali ini. Penulis menyeru agar semua pemilik facebook dapat block page ini dengan melaporkan pada ruangan halaman page si setan tu. Ayuh kita report ramai-ramai.

13 ulasan:

  1. dia tak sedar bahawa di tu adalah anak haram (anak luar nikah).

    BalasPadam
  2. Asyik buat fitnah...memang dasar babi

    BalasPadam
  3. aku pong nak tumpang tambah la..
    bagi lagi kick citernya...

    bukanya rogol sorang...
    malah 17 org..
    lapang [8] diliwat...
    termasuk 15 bini org...
    & 14 pondang !!! kahkahkahakah !!!!

    BalasPadam
  4. tentu sang fitnah ini emak bapak dia masa berjimak dikelilingi olih syaitan yg dikenali umno bn haram jadah gurunya madey kutty taukey arak st. Miguel.

    BalasPadam
  5. tentu sang fitnah ini emak bapak dia masa berjimak dikelilingi olih syaitan yg dikenali umno bn haram jadah gurunya madey kutty taukey arak st. Miguel.

    BalasPadam
  6. Gua rasa mamat yang fitnah UAI tu bukan beragama Islam. Kalau dia Islam, tentu dia ada membaca dalam Al-Quran bahawa fitnah itu amat besar dosanya dan akan dicampak ke neraka jahanam. Jadi tak perlulah kita marah kerana mamat tu mungkin kafirun. Kita doa ajelah semoga kafirun tu bakal sedar dan akan memeluk Islam akhirnya.

    BalasPadam
  7. mamang sial org yg menghina ustaz azhar idrus ni.

    BalasPadam
  8. salam bro... biar admin sorang tu je yang buat fitnah... jangan kita pun termasuk dalm golongan buat fitnah gak. smada dia islam ke tak.. lantak pi lah.. kita ucap Alhamdulillah... segala pujian bg ALLAH tuhan sekelian alam... kita dapat pahala... dh admin tu nk dosa.. biar dia ambik. yang kita pi ikut buat dosa apahal.... ini sume poyos....

    BalasPadam
  9. takkirah Ustad keras, tegas dan clear.Alhamdulillah, maka yang terasa jangan marah bertaubat dan insaf. yang problem sekarang lahir saja Islam bila besar tak belajar ugama, tak ke masjid tapi cuma tengot di inernet, kesian spicies ini.Tak guna pandai, pangkat tinggi,kaya tapi baru tegur bab ugama melenting. Ini lah spicies puak dinamakan LEMBU,. Hamba bersyukor cara ustad berdakwah, yang beri hidayat Allah kalau tak dapat hidayat taubat, sholat minta pertolong ALLAH agar penyakit rohani spcies yang anti UAI di pulihkan. Bila rohani sakit, apa saja bab ugama pahit walaupun 99 peratus kata baik.

    BalasPadam
  10. Dah takde modal nak fitnah, UAI pulak jadi mangsa. Kesian. Moga orang yang memfitnah UAI ni bertaubat la sementara umur masih ada.. Hidup ni sementara je.. Harini kau buat dosa, sok lusa cash tuhan bayar..

    BalasPadam
  11. Saya harap UAI tabah berhadapan dengan fitnah ini. Berani kerana benar dan takut kerana salah.Takbir .

    BalasPadam
  12. mari kita ramai-ramai berdoa kepada Allah SWT agar pembuat fitnah ini dan penyokongnya dilaknati Allah seumur hidup mereka...!!!

    BalasPadam
  13. dia ni saje nak bg peminat2 UAI melatah/reaksi.tengok la ayat dia dlm kurungan tu.so aku ajak ngkorang smue jgn terikut2 langkah dia .ini kerana syaitan mempunyai berjuta2 cara utk menyestkan kita.Dia akan meggoda,memuji, mencetus suasana tegang dan mcm2 lg. Tujuannya supaya kita terikut cara dia.Jadi berjayalah dia menyesatkan kita. sabar adalah yang terbaek.kita tahu dan kenal siapa UAI....insyaallah dia tabah....

    BalasPadam

PERKASA PEKIDA KENA HALAU?

KUASA RAKYAT

LAKI BINI KENA SEPINA

kebangkitan rakyat

kebangkitan rakyat

SEJARAH TERCIPTA: ANWAR BEBAS..!!!