rakan-rakan blog ini

PRODUK UNTUK PENGANTIN LELAKI

.

.
Info : Blog ini baru sahaja diaktifkan secara rasmi 15hb Ogos 2010 yang lalu. Penulis merupakan seorang bekas wartawan yang pernah bertugas dibeberapa akhbar tanahair. Lebih 20 tahun bertugas sebagai wartawan sebelum ini. Jadi, menyedari betapa pentingnya kebenaran itu ditegakkan, Penulis membuat keputusan menulis secara aktif di blog ini. Semoga Allah memberkati niat baik saya ini

Halaman

03 Mei, 2011

KONSPIRACY VIDEO SEKS MAKIN JELAS...


Video Sex Anwar Ibrahim - Jom Tengok.. Gambar Pegawai Kanan Polis Yang Terlibat..

Salam Sejahtera,

Hebat Malaysia boleh... semua boleh asalkan untuk mu UMNO...,


Gambar diatas ialah Penolong Pesuruhjaya Kanan (SAC1) Abdul Rahman Ismail dari Cawangan Khas Bukit Aman bahagian Penyelidikan dan secretariat.

Menurut dari Timbalan Presiden PKR Azmin Ali , sebanyak 4 seminar telah dijalankan setakat ini melibatkan 2,000 pengetua-pengetua dan guru-guru di Kelantan. Setiap sekolah telah disuruh menghantar seorang pengetua dan 8 guru.


"Abdul Rahmah tidak memberi bersyarah tentang keselamatan Negara tetapi telah bertindak sebagai ejen fitnah untuk Umno dan menghuraikan tentang seks dan tuduhan-tuduhan lucah menerpa padaAnwar dan juga mengenai kejadian Memali," dikatakan Azmin.

"Abdul Rahman juga telah memperkatakan Anwar sebagai peliwat dan seorang lelaki yang mengejar pelacur-pelacur. Mengapa seorang pegawai kanan polis boleh menceburi dalam memberi kuliah politik dan mengulang propaganda murah membantu politik kotor Umno BN."

Sumber : malaysia-chronicle.


1 ulasan:

PERKASA PEKIDA KENA HALAU?

KUASA RAKYAT

LAKI BINI KENA SEPINA

kebangkitan rakyat

kebangkitan rakyat

SEJARAH TERCIPTA: ANWAR BEBAS..!!!