rakan-rakan blog ini

PRODUK UNTUK PENGANTIN LELAKI

.

.
Info : Blog ini baru sahaja diaktifkan secara rasmi 15hb Ogos 2010 yang lalu. Penulis merupakan seorang bekas wartawan yang pernah bertugas dibeberapa akhbar tanahair. Lebih 20 tahun bertugas sebagai wartawan sebelum ini. Jadi, menyedari betapa pentingnya kebenaran itu ditegakkan, Penulis membuat keputusan menulis secara aktif di blog ini. Semoga Allah memberkati niat baik saya ini

Halaman

13 November, 2011

LAGI KISAH IBRAHIM BODEK


Macam biasalah..kemana Si katak besar ni pergi akan mendapat liputan akhbar Utusan. Semua tahu betapa kuatnya bodekkan Ibrahim terhadap Utusan biarpun Utusan pernah menghina Islam. Menurut berita ini, Ibrahim datang ke Istana Besar di Kota Bharu bagi menyatakan taat setia pada Sultan. Haha...hari tu sapa la agaknya yang terkena kejutan sakit jantung selepas gelaran Datuk nya ditarik balik. Sekarang dia nak cakap taat setia 100%. Ada apa-apa ke Berahim? Semua dah tahu apa niat sebenar Berahim ni.


Ibrahim Ali tarik perhatian

KOTA BHARU 12 Nov. - Kehadiran Ahli Parlimen Pasir Mas, Datuk Ibrahim Ali pada Majlis Pengurniaan Darjah Kebesaran dan Pingat sempena Hari Keputeraan Sultan Muhammad V di Istana Balai Besar dekat sini hari ini telah menarik perhatian ramai.

Ini kerana, Istana Kelantan pada 13 Oktober tahun lalu telah menarik balik gelaran 'Datuk' yang dikurniakan kepada Presiden Pertubuhan Pribumi Perkasa Malaysia (Perkasa) itu .

Sehubungan itu, kehadiran Ibrahim yang segak berbaju istiadat berwarna krim dan mengenakan selempang merah serta darjah kebesaran tersemat di dada itu, sedikit sebanyak menimbulkan persoalan kepada banyak pihak.

Ibrahim ketika ditanya beliau hadir atas kapasiti apa pada majlis itu memberitahu, beliau hadir sebagai memenuhi jemputan Istana Kelantan yang menghantar surat ke pejabatnya, minggu lalu.

Jelasnya, beliau hadir sebagai menghormati jemputan dan lagi pun beliau tidak marah dengan apa yang berlaku sebelum ini.

"Bila dijemput, saya datang, sebab taat setia saya kepada raja adalah 100 peratus. Oleh itu apa pun saya tidak kisah dan saya amat menghargai apabila dijemput ke majlis ini," katanya kepada Mingguan Malaysia di sini hari ini.

Ibrahim menegaskan, kesetiaannya yang tidak berbelah bahagi kepada Sultan Kelantan dan raja-raja Melayu adalah selaras dengan prinsip perjuangan Perkasa.

"Saya tidak ambil kisah soal saya dilucut anugerah yang diberikan, sebab taat setia saya kepada sultan tidak berbelah bagi dan saya tidak persoalkan apa yang berlaku selama ini," jelas beliau.

2 ulasan:

  1. Mangkok ayun perkasam ini melantik Kutty menjadi
    Presiden Perkasam walhal Kutty inilah yang meletakkan taraf Rajax Melayu dibawah tapak kaki.
    Dasar keturunan MUNAFIK!!!!

    BalasPadam
  2. error...Lantik kutty menjadi Pengerusi Perkasam!!

    BalasPadam

PERKASA PEKIDA KENA HALAU?

KUASA RAKYAT

LAKI BINI KENA SEPINA

kebangkitan rakyat

kebangkitan rakyat

SEJARAH TERCIPTA: ANWAR BEBAS..!!!