rakan-rakan blog ini

PRODUK UNTUK PENGANTIN LELAKI

.

.
Info : Blog ini baru sahaja diaktifkan secara rasmi 15hb Ogos 2010 yang lalu. Penulis merupakan seorang bekas wartawan yang pernah bertugas dibeberapa akhbar tanahair. Lebih 20 tahun bertugas sebagai wartawan sebelum ini. Jadi, menyedari betapa pentingnya kebenaran itu ditegakkan, Penulis membuat keputusan menulis secara aktif di blog ini. Semoga Allah memberkati niat baik saya ini

Halaman

11 November, 2011

ROMEN TEMPAT TERBUKA....ALAHAI..



Pening betul tengok gelagat nak muda kita sekarang ni. Bila nafsu dah menguasai fikiran, kat mana pun boleh lepaskan. Lihat video ini, kat taman permainan kanak-kanak pun jadi kerja. Paling menyakitkan hati, selamba je kerja awek bertudung ini beromen dengan dirakamkan aksi oleh pendatang asing. Suara macam orang Indon atau Myanmar je. Malu oi...

1 ulasan:

  1. ni dekat indon la , bukan di malaysia ...

    BalasPadam

PERKASA PEKIDA KENA HALAU?

KUASA RAKYAT

LAKI BINI KENA SEPINA

kebangkitan rakyat

kebangkitan rakyat

SEJARAH TERCIPTA: ANWAR BEBAS..!!!