rakan-rakan blog ini

PRODUK UNTUK PENGANTIN LELAKI

.

.
Info : Blog ini baru sahaja diaktifkan secara rasmi 15hb Ogos 2010 yang lalu. Penulis merupakan seorang bekas wartawan yang pernah bertugas dibeberapa akhbar tanahair. Lebih 20 tahun bertugas sebagai wartawan sebelum ini. Jadi, menyedari betapa pentingnya kebenaran itu ditegakkan, Penulis membuat keputusan menulis secara aktif di blog ini. Semoga Allah memberkati niat baik saya ini

Halaman

10 Mac, 2013

ANWAR IBRAHIM DALAM BAHAYA?



Nampaknya semakin ramai kalangan puak-puak Umngok tidak dapat terima kenyataan bahawa pengaruh Anwar semakin hari bertambah kuat.  Maka, puak-puak ini semakin hilang pertimbangan. Mereka tanpa segan silu mengumumkan ingin membuat sesuatu kepada Anwar dan Tian Chua. Hingga sanggup menumbuk dan memecah kepala kedua pemimpin tersebut. Mungkin kita boleh anggap ugutan ni sekadar gimik sahaja tetapi kita juga mesti berjaga-jaga bahawa sebarang kemungkinan boleh berlaku. Salah satu facebook yang penulis petik ini dari orang kuat Umngok Shah Alam. Pengerusi Gabungan Anti Penyelewengan Selangor, Wan Indera Putra. Seandainya perlu dibuat laporan polis, maka elok rasanya  kita buat. Bayangkan kalau ugutan seperti ini ditujukan pada Dato Najib, confirm dah kena tahan polis. Penulis berharap pengawal Anwar akan lebih berhati- hati lagi selepas ini.

16 ulasan:

  1. kalau berani buat nak tahu nasib kamu tu baik pun atau tidak.kamu ingat kami yang ramai ini bodoh macam kamu.kami pun anak jantan.jangan terbalik udah le.kot kepala kamu kena kena pecah

    BalasPadam
    Balasan
    1. Saya ingin berbagi cerita kepada anda bahwa saya ini IBU PUSPITA seorang TKI dari malaysia dan secara tidak sengaja saya buka internet dan saya melihat komentar ibu hayati yg dari honkong tentan MBAH KABOIREN yg telah membantu dia menjadi sukses dan akhirnya juga saya mencoba menghubungi beliau dan alhamdulillah beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor toto 6D dan alhamdulillah itu betul-betul terbukti tembus,kini saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH KABOIREN dan jika anda ingin seperti saya silahkan hubungi MBAH KABOIREN di 085-260-482-111,saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui MBAH KABOIREN saya juga sudah bisa sesukses ini dan jangan mudah percaya kepada MBAH yg lain selain MBAH KABOIREN karna saya juga pernah mengalami yg namanya dibohongin sama para normal yg lain,ini bukan rekayasa dari saya melainkan ini kisah nyata dari seorang TKI....Untuk yg punya rum erimakasih atas tumpangannya. KLIK _ GHOB _ 2D 3D _ 4D _ 6D _ DISINI












      Saya ingin berbagi cerita kepada anda bahwa saya ini IBU PUSPITA seorang TKI dari malaysia dan secara tidak sengaja saya buka internet dan saya melihat komentar ibu hayati yg dari honkong tentan MBAH KABOIREN yg telah membantu dia menjadi sukses dan akhirnya juga saya mencoba menghubungi beliau dan alhamdulillah beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor toto 6D dan alhamdulillah itu betul-betul terbukti tembus,kini saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH KABOIREN dan jika anda ingin seperti saya silahkan hubungi MBAH KABOIREN di 085-260-482-111,saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui MBAH KABOIREN saya juga sudah bisa sesukses ini dan jangan mudah percaya kepada MBAH yg lain selain MBAH KABOIREN karna saya juga pernah mengalami yg namanya dibohongin sama para normal yg lain,ini bukan rekayasa dari saya melainkan ini kisah nyata dari seorang TKI....Untuk yg punya rum erimakasih atas tumpangannya. KLIK _ GHOB _ 2D 3D _ 4D _ 6D _ DISINI

      Padam
  2. Seeloknyer buat laporan PDRM.......supaya benda ni dilaporkan terlebih dahulu. Hari Isnin tu jadi atau tak jadi belakang kira. Bodyguard DSAI kena lebih focus mengenal pasti org2 upahan...yg akan dihantar. Puak2 ni frustration dah ke tahap gaban. So, Proactive better than Reactive.

    BalasPadam
  3. sembang je lebih puak2 lembu tu..PR ambilalih je Putrajaya..kau tahulah nasib kau masa tu..kau akn tahu waktu itu betapa rendahnyanya songkok 6 inci kau tu dgn tembok penjara sg buloh...dasar melayu haprak...

    BalasPadam
  4. orang perak lambor,bota,kampung gajah ingat rupa,nama,alamat hand phone beruk dalam face book yang konon nya berani sangat ni nak pecah kepala anuar konon.

    BalasPadam
  5. Inilah puak pengecut. Dalam seluar bukan main cerita mengalahkan Hulk Hogan, bila test... alahai belum apa2 dahhhhhhhhh meleleh...

    Pi Gi dah.. gebang je lebih. Kalau berani buatlah aku nk tengok apa PDRM buat. Kalau PDRM pun buat dono, sahlah....

    Insya Allah kalau PUTRAJAYA dah di tawan, nak tengok puak2 ni n puak yg buat dono tu....

    BalasPadam
  6. Macai BODO.Mentang org lain diam,dia merasa kn diri ny dh hebat sangat.Kalau BERANI buat le.Ramai org nk tengok.Kalau tidak buah yg bergayut di celah kangkang tu kasi makan itik je le.

    BalasPadam
    Balasan
    1. tah nya ...bengong punya orang. daripada pecahkan kepala anuar atau tian chua tu takde pekdahnya. lebih baik kau pecahkan kepala kote aku. syok gak aku.

      Padam
  7. dlm umgok menangis dpt DATOK,kalau mcm ni punya ganas paling lekeh TUN,kah kah kah 30x.umgok2 kalau gebang bglah kat dia orang.

    BalasPadam
  8. samseng umgok ni tengah mabok ayer ketom,lps sedar nanti,langsung menyorok bawah ketiak bini mcm president perkasam,kahkahkahkah

    BalasPadam
  9. CUBALAH TUNJUK ISLAM ITU AGAMA YANG BAIK BUKAN BERCAKAP MCM BINATANG. ADAKAH MAK DAN BAPAK ANDA DIDIK ANDA JADI MCM INI. JANGAN IKUT NAKSU. MAIN POLITIK SECARA MATANG BUKAN UGUT ORANG.

    BalasPadam
  10. block ini org..cakap gebang caittt...satg tak dan bunuh org dia plak kne tarik nyawa..opsss

    BalasPadam
  11. off topic!! kajian menunjukkan mostly lelaki mengalami masalah kebuncitan selepas kahwin...kajian yg ai buat menunjukkan lelaki umngok adlh majoriti even belom kawen! dan mereka cenderung dgn benda2 kotor2 & lucah.... . noted


    terase lettew...auww ala2 saipul

    BalasPadam
  12. lembu x cukup makan?aku cadangkan kau tukar bin kau ke bin mahathir,dolah,najib dan banyak lagi lanun2 yg sentiasa lapar..jadi tak payah tunjuk kan samseng tahi kucing kau tu...apa kau ingat orang lain tunggul???bodoh macam lembu!!!!

    BalasPadam
  13. KENA HATI2 PUAK FASIK MCM NI SEMUA HALAL BAGI MEREKA. JENIS MAKHLUK HIDUP TIDAK BERLANDAS HUKUM. MEREKA NI BERANI TIDAK MUSTAHIL KERANA DIBAWAH PENGARUH DADAH ATAU SHABU...

    ATAU DIBAWAH PENGARUH JIN AFRAID.. KERANA PUAK NI SEMUA HALAL.

    BalasPadam

PERKASA PEKIDA KENA HALAU?

KUASA RAKYAT

LAKI BINI KENA SEPINA

kebangkitan rakyat

kebangkitan rakyat

SEJARAH TERCIPTA: ANWAR BEBAS..!!!