rakan-rakan blog ini

PRODUK UNTUK PENGANTIN LELAKI

.

.
Info : Blog ini baru sahaja diaktifkan secara rasmi 15hb Ogos 2010 yang lalu. Penulis merupakan seorang bekas wartawan yang pernah bertugas dibeberapa akhbar tanahair. Lebih 20 tahun bertugas sebagai wartawan sebelum ini. Jadi, menyedari betapa pentingnya kebenaran itu ditegakkan, Penulis membuat keputusan menulis secara aktif di blog ini. Semoga Allah memberkati niat baik saya ini

Halaman

16 Mac, 2013

PANAS..GAMBAR ANWAR BOGEL LAGI?

Mazidul bekerja keras promosi semua laman web burukkan Anwar melalui Facebook
Nampaknya UMNO tetap tak putus asa untuk menjatuhkan maruah Anwar Ibrahim . Apa cara sekali pun biarpun melalui fitnah demi fitnah. Agen fitnah UMNO, Mazidul Akmal Sidek bersungguh benar tengah malam tadi mempromosikan beberapa laman web blog yang memaparkan seorang tokoh yang kononnya Anwar Ibrahim sedang bercumbu dengan seorang lelaki. MasyaAllah. Apa nak jadi dengan Mazidul ni. Makin hari makin jahat penulisannya. kali ini bukan video cuma  gambar foto saja. Anda nilaikan sendiri fitnah yang akan mula dimainkan di TV malam nanti...


THURSDAY, 14 MARCH 2013

3... 2... 1..... Action!!! (PART 1)



Ketibaan Sang Hero..... RAJA GOYANG



Hi!!! Sayang kat ABANG





Pelukan MESRA dua KEKASIH INTIM



errmmmmm..... RAJA GOYANG sedang GONCANG



KUCUPAN INTIM asmaradana dua KEKASIH
















Si RAJA GOYANG tinggalkan pentas AKSI......


13 ulasan:

  1. Bila dah berkawan dengan syaitan yang dikenali , inilah hasilnya. Banyak2kan istighfar lah mazidul. Jangan sampai hasil kerja didunia ini tak berbalul nanti di akhirat nanti. Ingat , sesungguhnya mati itu benar , soal munkar nakir itu benar , azab kubur itu benar , balasan syurga neraka , YAKIN LAH semua ini benar. Hidup didunia ini hanyalah sementara........ fikir2 kan mazidul

    BalasPadam
    Balasan
    1. Aku mendoakan semoga Allah memberi petunjuk kepada mazidul , supaya cepat minta maaf kepada orang yang di fitnah. Aku juga berdoa semoga tidak di balas kan oleh Allah di dinia ini kepada mazidul dan keluarganya akan perkara yang lebih memalukan. Amin

      Padam
    2. Saya ingin berbagi cerita kepada anda bahwa saya ini IBU PUSPITA seorang TKI dari malaysia dan secara tidak sengaja saya buka internet dan saya melihat komentar ibu hayati yg dari honkong tentan MBAH KABOIREN yg telah membantu dia menjadi sukses dan akhirnya juga saya mencoba menghubungi beliau dan alhamdulillah beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor toto 6D dan alhamdulillah itu betul-betul terbukti tembus,kini saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH KABOIREN dan jika anda ingin seperti saya silahkan hubungi MBAH KABOIREN di 085-260-482-111,saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui MBAH KABOIREN saya juga sudah bisa sesukses ini dan jangan mudah percaya kepada MBAH yg lain selain MBAH KABOIREN karna saya juga pernah mengalami yg namanya dibohongin sama para normal yg lain,ini bukan rekayasa dari saya melainkan ini kisah nyata dari seorang TKI....Untuk yg punya rum erimakasih atas tumpangannya. KLIK _ GHOB _ 2D 3D _ 4D _ 6D _ DISINI












      Saya ingin berbagi cerita kepada anda bahwa saya ini IBU PUSPITA seorang TKI dari malaysia dan secara tidak sengaja saya buka internet dan saya melihat komentar ibu hayati yg dari honkong tentan MBAH KABOIREN yg telah membantu dia menjadi sukses dan akhirnya juga saya mencoba menghubungi beliau dan alhamdulillah beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor toto 6D dan alhamdulillah itu betul-betul terbukti tembus,kini saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH KABOIREN dan jika anda ingin seperti saya silahkan hubungi MBAH KABOIREN di 085-260-482-111,saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui MBAH KABOIREN saya juga sudah bisa sesukses ini dan jangan mudah percaya kepada MBAH yg lain selain MBAH KABOIREN karna saya juga pernah mengalami yg namanya dibohongin sama para normal yg lain,ini bukan rekayasa dari saya melainkan ini kisah nyata dari seorang TKI....Untuk yg punya rum erimakasih atas tumpangannya. KLIK _ GHOB _ 2D 3D _ 4D _ 6D _ DISINI

      Padam
    3. Syukur alhamdulillah saya ucapkan kepada ALLAH karna atas kehendaknya melalui MBAH RAWA GUMPALA saya sekaran sudah bisa buka toko sendiri dan bahkan saya berencana ingin membangun hotel dan itu semua berkat bantuan MBAH RAWA GUMPALA,saya tidak pernah menyanka kalau saya sudah bisa sesukses ini,atas bantuan MBAH RAWA GUMPALA yang telah memberikan nomor selama 3x putaran dan alhamdulillah itu semuanya tembus bahkan beliau juga membantu saya dengan dana ghaib dan itu juga benar benar terbukti,MBAH RAWA GUMPALA juga menawarkan minyak penarik kepada saya dan katanya minyak ini bisa digunakan untuk berbagai jenis keperluan dan baru kali ini saya temukan paranormal yang bisa dipercaya,,bagi teman teman yang ingin dibantu untuk dikasi nomor yang benar benar terbukti tembus atau dana ghaib dan kepengen ingin membeli minyak penarik silahkan hubungi MBAH RAWA GUMPALA di 085316106111 ini benar benar terbukti nyata karna saya sendiri yang sudah membuktikannya. BUKA BLOG MBAH RAWA GUMPALA

      Padam
    4. Ass...saya tidak menyanka kalau saya sudah bisa sesukses ini dan ini semua berkat bantuan MBAH RAWA GUMPALA,saya yang dulunya bukan siapa-siapa bahkan saya juga selalu dihina orang dan alhamdulillah kini sekaran saya sudah punya segalanya,itu semua atas bantuan beliau.Saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH RAWA GUMPALA atas bantuan nomor dan dana ghaibnya,alhamdulillah kini saya sudah bisa membuka usaha kembali yang dulunya pakum karna masalah faktor ekonomi dan kini kami sekeluarga sudah sangat serba berkecukupan dan tidak pernah lagi hutang sana sini,,bagi anda yang punya masalah keuangan jangan sungkan-sungkan untuk menhubungi MBAH RAWA GUMPALA karna insya allah beliau akan membantu semua masalah anda dan baru kali ini juga saya mendaptkan para normal yang sangat hebat dan benar-benar terbukti nyata,ini bukan hanya sekedar cerita tapi inilah kisah nyata yang benar-benar nyata dari saya dan bagi anda yg ingin seperti saya silahkan hubungi saja MBAH RAWA GUMPALA di 085==316==106==111




      (((( BUKA BLO DANA GHAIB DAN NOMOR GHAIB MBAH RAWA GUMPALA ))))







      Ass...saya tidak menyanka kalau saya sudah bisa sesukses ini dan ini semua berkat bantuan MBAH RAWA GUMPALA,saya yang dulunya bukan siapa-siapa bahkan saya juga selalu dihina orang dan alhamdulillah kini sekaran saya sudah punya segalanya,itu semua atas bantuan beliau.Saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH RAWA GUMPALA atas bantuan nomor dan dana ghaibnya,alhamdulillah kini saya sudah bisa membuka usaha kembali yang dulunya pakum karna masalah faktor ekonomi dan kini kami sekeluarga sudah sangat serba berkecukupan dan tidak pernah lagi hutang sana sini,,bagi anda yang punya masalah keuangan jangan sungkan-sungkan untuk menhubungi MBAH RAWA GUMPALA karna insya allah beliau akan membantu semua masalah anda dan baru kali ini juga saya mendaptkan para normal yang sangat hebat dan benar-benar terbukti nyata,ini bukan hanya sekedar cerita tapi inilah kisah nyata yang benar-benar nyata dari saya dan bagi anda yg ingin seperti saya silahkan hubungi saja MBAH RAWA GUMPALA di 085==316==106==111

      Padam
  2. Satu Malaya...ooppss.... satu DUNIA dah agak dah vidio ni akan keluar sebelum PRU 13...... TAK TERPRANJAT PUN !!!!

    BalasPadam
  3. Taubatlah sebelum ajal. Kenapa videokan. Org ramai tak percaya. Panggil polis dan pihak yg berwajib. Tangkap masa kejadian. Than baru kami yakin. Sape-sape boleh berlakun. Zaman ni x de yg mustah.

    BalasPadam
  4. Jom nyanyi nakkk...

    Tanya sama pokok
    Apa sebab goyang
    Nanti jawab pokok
    Anwar yang goncang

    Tanya sama nuar
    Apa sebab goncang
    Nanti jawab nuar
    Aku dah tak tahann awwuuu!!!!!!

    corus

    (Bergoyang i followw.. i follow ,bergoncang i follow.. i follow))

    Awwuuu ... awuuuu...

    (repeat)

    corus tu jijah,nurul,tok nik,adi awang.lge dan the gang kena nyanyi ramai-ramai yeeee sambil menari cha-cha
    lagu versi tema sitcom salleh yakob 'i foloww i follow'

    BalasPadam
  5. Dari tengok gambar gambar ni, aku lebih teruja tengok porno original
    baik dalam alam siber atau yang aku beli dari mamat chong kat petaling street..tengok gambar gambar ni boleh buat mati pucuk je..tak berahi langsung.,,serius ni.

    BalasPadam
  6. Kah kah kah...bakal bungkus!...UMngok!

    BalasPadam
  7. Manusia yang buta hati dan syirik saja tidak boleh membaca siapa manusia dalam gambar ini.
    PR menang sekalipun, jauhilah anu-war jadi PM ramai lagi calon yang lebih bermaruah boleh mentadbir negara.

    wasalam

    BalasPadam
  8. Ya... memang betul dan tepat.. KENAPA TAK TANGKAP MASA KEJADIAN?????

    BalasPadam
  9. Hai ..zaman FOTO WARNA nih...masih buat ...filem HITAM PUTIH lagi???...memang layak ko orang HIDUP ..pakai CAWAT bersama TARZAN dalam hutan AFRIKA ajer...tak ada manusia cerdik...zaman ini...nak ko orang jadi PEMERINTAH..???

    BalasPadam

PERKASA PEKIDA KENA HALAU?

KUASA RAKYAT

LAKI BINI KENA SEPINA

kebangkitan rakyat

kebangkitan rakyat

SEJARAH TERCIPTA: ANWAR BEBAS..!!!