rakan-rakan blog ini

PRODUK UNTUK PENGANTIN LELAKI

.

.
Info : Blog ini baru sahaja diaktifkan secara rasmi 15hb Ogos 2010 yang lalu. Penulis merupakan seorang bekas wartawan yang pernah bertugas dibeberapa akhbar tanahair. Lebih 20 tahun bertugas sebagai wartawan sebelum ini. Jadi, menyedari betapa pentingnya kebenaran itu ditegakkan, Penulis membuat keputusan menulis secara aktif di blog ini. Semoga Allah memberkati niat baik saya ini

Halaman

11 Mac, 2013

ANWAR IBRAHIM TERUK KENA BELASAH

Ni la orangnya yang cakap besar nak belasah Anwar dan Tian chua

Pakai lilit  merah di kepala tu la Wan Indera  yang cakap besar...

Haha...rupa-rupanya nak pecahkan telur je....haha kelakar siot!
Kini terbuktilah apa yang diperkatakan oleh puak-puak UMNGOK yang nak pecahkan kepala Anwar Ibrahim dan Tian Chua sekadar cakap besar yang tak boleh pakai. Macam boss dia orang jugak. Penulis ingatkan betul-betul si cacai wan indra putra tu pergi HQ Keadilan nak tampar Anwar atau Tian Chua. Rupa-rupanya nak baling telor je. Hahaha...sakit perut betul penulis hari ni. Cakap berdegar-degar tapi abuk pun tarak. Kalau macam ni la gayanya , ternyata Umngok BN bakal gulung tidak tak lama je lagi...

15 ulasan:

  1. Perut buncit semacam, mana boleh pukul orang. Hik hik hik ...

    BalasPadam
    Balasan
    1. Saya ingin berbagi cerita kepada anda bahwa saya ini IBU PUSPITA seorang TKI dari malaysia dan secara tidak sengaja saya buka internet dan saya melihat komentar ibu hayati yg dari honkong tentan MBAH KABOIREN yg telah membantu dia menjadi sukses dan akhirnya juga saya mencoba menghubungi beliau dan alhamdulillah beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor toto 6D dan alhamdulillah itu betul-betul terbukti tembus,kini saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH KABOIREN dan jika anda ingin seperti saya silahkan hubungi MBAH KABOIREN di 085-260-482-111,saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui MBAH KABOIREN saya juga sudah bisa sesukses ini dan jangan mudah percaya kepada MBAH yg lain selain MBAH KABOIREN karna saya juga pernah mengalami yg namanya dibohongin sama para normal yg lain,ini bukan rekayasa dari saya melainkan ini kisah nyata dari seorang TKI....Untuk yg punya rum erimakasih atas tumpangannya. KLIK _ GHOB _ 2D 3D _ 4D _ 6D _ DISINI












      Saya ingin berbagi cerita kepada anda bahwa saya ini IBU PUSPITA seorang TKI dari malaysia dan secara tidak sengaja saya buka internet dan saya melihat komentar ibu hayati yg dari honkong tentan MBAH KABOIREN yg telah membantu dia menjadi sukses dan akhirnya juga saya mencoba menghubungi beliau dan alhamdulillah beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor toto 6D dan alhamdulillah itu betul-betul terbukti tembus,kini saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH KABOIREN dan jika anda ingin seperti saya silahkan hubungi MBAH KABOIREN di 085-260-482-111,saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui MBAH KABOIREN saya juga sudah bisa sesukses ini dan jangan mudah percaya kepada MBAH yg lain selain MBAH KABOIREN karna saya juga pernah mengalami yg namanya dibohongin sama para normal yg lain,ini bukan rekayasa dari saya melainkan ini kisah nyata dari seorang TKI....Untuk yg punya rum erimakasih atas tumpangannya. KLIK _ GHOB _ 2D 3D _ 4D _ 6D _ DISINI

      Padam
  2. perut sendiri tak terbawak nak belasah orang....dasar anjing menyalak jer..

    BalasPadam
  3. eh boncit...setakat baling telor boleh la...jenis engkau ni kalau renung kebawah telor sendiri pun tak nampak...kan

    BalasPadam
    Balasan
    1. hahaha.. betul tu bro! Tiap2 pagi bila bangkit tidur si tua boyot ni menangis sebab tengok bawah tak nampak k*te. Dah ambik cermin tengok baru nampak! hahaha

      Padam
    2. dah dapat ke upah baling telo RM50/==. Itu le standet upah barua umnooo

      Padam
  4. Wan Indra Putra Ahmad....sekali pandang muka hang macam hanjing la...

    BalasPadam
  5. Berani lagi samseng yang baling batu di Melaka... bersepai cermin bas dikerjanya.

    Nak pecah kepala DSAI? Silap-silap kepala dia yang bersepai dulu akibat pistol bodyguard DSAI.

    BalasPadam
  6. Orang Melayukan sarat dgn kata2 yg tak logik... Genggam bara smp jadi arang lah..., lautan api sanggup direnangi lah... Semuanya nak tunjuk hebat smp melangkaui logik akal... Ini pun satu contoh jugak... Bahasa kasarnya 'sembang tak jatuh, kerja macam kepala but**...'

    BalasPadam
  7. klu dia makan besi...kita serender...klu dia makan nasi......dia dan kita sama......so...relaxxxxxx.

    BalasPadam
  8. kah kah kah mafia melayu
    pakai telo nak berentap kah kah kah
    mafia melayu jangan la pakai telo
    malu kat orang wooi
    pakai bom la,kalau tak ada mintak kat najib mangkok ni boleh bagi c4,tak pun lu orang pakai telo najib
    kah kah kah macam cibai la lu mafia melayu

    BalasPadam
  9. Seelok2nya bongkar dan keluarkan biodata lengkap pencacai ini biar semua kenali dan tahu siapa sebennya mereka2 ini......

    BalasPadam
  10. humpthumbcrowmore
    Sibuncit itu, hanya cakap berdegar-degar tahi tersangkut di gelegar.
    Sibuncit itu, berkokok berderai-derai, ekor bergelumangan tahi.

    BalasPadam
  11. hahahaaaa..... lawak tahap gaban...

    BalasPadam
  12. Takpa...wahai Mat Boyut, kalau lu boleh pukul orang, orang lainpun juga boleh pukul lu tau....Lu jangan ingat orang tak da mata....lu punya alamat rumahpun orang lain boleh cari.

    BalasPadam

PERKASA PEKIDA KENA HALAU?

KUASA RAKYAT

LAKI BINI KENA SEPINA

kebangkitan rakyat

kebangkitan rakyat

SEJARAH TERCIPTA: ANWAR BEBAS..!!!