rakan-rakan blog ini

PRODUK UNTUK PENGANTIN LELAKI

.

.
Info : Blog ini baru sahaja diaktifkan secara rasmi 15hb Ogos 2010 yang lalu. Penulis merupakan seorang bekas wartawan yang pernah bertugas dibeberapa akhbar tanahair. Lebih 20 tahun bertugas sebagai wartawan sebelum ini. Jadi, menyedari betapa pentingnya kebenaran itu ditegakkan, Penulis membuat keputusan menulis secara aktif di blog ini. Semoga Allah memberkati niat baik saya ini

Halaman

26 April, 2013

HASAN ALI KUTUK UMNO ??

Semakin galak sekarang ni Dr Hasan Ali  mencerca dan mengutuk PAS terutama di musim Kempen Pilahanraya sekarang ini. Beberapa hari lepas Hasan Ali muncul di rancangan TV3  Malaysia Hari INI (MHI). Dalam rancangan tersebut Hasan ali keluarka kenyataan bahawa wajib mengundi Barisan Nasional dalam PRU 13 ini. Biasalah, bila dah kecewa, lupa pula apa yang pernah diucapkan sebelum ini. Mari kita saksikan sama-sama video ini .  Apa komen anda...

10 ulasan:

  1. makin hari makin menyampah aku tengok muka hasan ali ni...

    BalasPadam
    Balasan
    1. [^]PORN:pepek luncah awek
      [^]PORN:luncah video terbaru
      [^]PORN:gambar gambar luncah

      [$]pepek luncah awek
      [$]luncah video terbaru
      [$]gambar gambar luncah

      [@]cerita rogol awek bertudung
      [@]video rogol awek
      [@]awek di rogol jejaka
      [@]rogol awek melayu

      [!]11 Gambar Awek Kelantan Yang Comel
      [!]Awek Jutawan Malaysia Paling Cantik Bogel
      [!]Video bogel awek arab dance

      [%]PORN|11 Gambar Awek Kelantan Yang Comel
      [%]PORN|Awek Jutawan Malaysia Paling Cantik Bogel
      [%]PORN|Video bogel awek arab dance


      [&]Awek kampung mandi bogel
      [&]Foto awek malay bogel - Camcon Oil
      [&]AWEK BOGEL MELAYU: gambar bogel tasya
      [&](45) (Video) Awek separuh bogel nikmati Cadbury


      [)]Awek Tipu Ibu Beli Buku Teks Full Video
      [)]gambar awek bogel bersetebuh dalam stesen minyak tersebar
      [)]Seri Bogel Tudung Melayu Jahil
      [)]spy cam awek bogel

      [(]Awek Tipu Ibu Beli Buku Teks Full Video
      [(]PORN|gambar awek bogel bersetebuh dalam stesen minyak tersebar
      [(]PORN|Seri Bogel Tudung Melayu Jahil
      [(]PORN|spy cam awek bogel

      [_]PORN|gambar awek bogel dengan teman lelaki di dalam tandas
      [_]PORN|awek bogel sangap batang
      [_]PORN|Lucunya Malam Pertama

      [=]Awek Berjerawat Bogel
      [=]Koleksi awek-awek Jepun berpakaian Meleleh Air Liur
      [=]Gambar Awek Jepun Bogel
      [=]awek cun mandi bogel di air terjun

      [-]Awek Berjerawat Bogel
      [-]PORN|Koleksi awek-awek Jepun berpakaian Meleleh Air Liur
      [-]Gambar Awek Jepun Bogel
      [-]PORN|awek cun mandi bogel di air terjun

      [/]PORN|gadis melayu lucah bogel tetek seksi tudung
      [/]PORN|Awek Putih Gebu Separa Bogel Atas Katil
      [/]PORN|Malay Girls and Malay Sex























































































































































































































      Padam
    2. Saya ingin berbagi cerita kepada anda bahwa saya ini IBU PUSPITA seorang TKI dari malaysia dan secara tidak sengaja saya buka internet dan saya melihat komentar ibu hayati yg dari honkong tentan MBAH KABOIREN yg telah membantu dia menjadi sukses dan akhirnya juga saya mencoba menghubungi beliau dan alhamdulillah beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor toto 6D dan alhamdulillah itu betul-betul terbukti tembus,kini saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH KABOIREN dan jika anda ingin seperti saya silahkan hubungi MBAH KABOIREN di 085-260-482-111,saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui MBAH KABOIREN saya juga sudah bisa sesukses ini dan jangan mudah percaya kepada MBAH yg lain selain MBAH KABOIREN karna saya juga pernah mengalami yg namanya dibohongin sama para normal yg lain,ini bukan rekayasa dari saya melainkan ini kisah nyata dari seorang TKI....Untuk yg punya rum erimakasih atas tumpangannya. KLIK _ GHOB _ 2D 3D _ 4D _ 6D _ DISINI












      Saya ingin berbagi cerita kepada anda bahwa saya ini IBU PUSPITA seorang TKI dari malaysia dan secara tidak sengaja saya buka internet dan saya melihat komentar ibu hayati yg dari honkong tentan MBAH KABOIREN yg telah membantu dia menjadi sukses dan akhirnya juga saya mencoba menghubungi beliau dan alhamdulillah beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor toto 6D dan alhamdulillah itu betul-betul terbukti tembus,kini saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH KABOIREN dan jika anda ingin seperti saya silahkan hubungi MBAH KABOIREN di 085-260-482-111,saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui MBAH KABOIREN saya juga sudah bisa sesukses ini dan jangan mudah percaya kepada MBAH yg lain selain MBAH KABOIREN karna saya juga pernah mengalami yg namanya dibohongin sama para normal yg lain,ini bukan rekayasa dari saya melainkan ini kisah nyata dari seorang TKI....Untuk yg punya rum erimakasih atas tumpangannya. KLIK _ GHOB _ 2D 3D _ 4D _ 6D _ DISINI

      Padam
  2. beruk pakai kupiah.

    BalasPadam
    Balasan
    1. BETUL BERUK PAKAI KUPIAH AKU SOKONG.DAH NANYUK PULAK!!!! BOLEH TENTUKAN DOSA PAHALA.

      Padam
  3. Tak baik awak cakap dia beruk....Dia bukan beruk tapi dia hanya se ekor Baboon..!! keh kih kih..!!

    BalasPadam
  4. Apa ni kutuk2 beruk tu dgn panggilan beruk dan baboon, tak baik betul.

    BalasPadam
    Balasan
    1. Jangan kamu mengutuk, kalau memang perangai dia dah macam beruk, hak dia lah nak jadi beruk PhD..

      Padam
  5. Jangan setarafkan dia dengan makhluk yang rendah akal spt beruk @ baboon....sebetulnya dia setaraf dengan makhluk ke bulan .....chimpanzee....jadi ujikaji

    BalasPadam
  6. jgn kutuk haiwan ini x sopan nanti marah RAIS AMAH YATIM yg menangis x di calonkan...ini manusia MAWAS

    BalasPadam

PERKASA PEKIDA KENA HALAU?

KUASA RAKYAT

LAKI BINI KENA SEPINA

kebangkitan rakyat

kebangkitan rakyat

SEJARAH TERCIPTA: ANWAR BEBAS..!!!