rakan-rakan blog ini

PRODUK UNTUK PENGANTIN LELAKI

.

.
Info : Blog ini baru sahaja diaktifkan secara rasmi 15hb Ogos 2010 yang lalu. Penulis merupakan seorang bekas wartawan yang pernah bertugas dibeberapa akhbar tanahair. Lebih 20 tahun bertugas sebagai wartawan sebelum ini. Jadi, menyedari betapa pentingnya kebenaran itu ditegakkan, Penulis membuat keputusan menulis secara aktif di blog ini. Semoga Allah memberkati niat baik saya ini

Halaman

26 April, 2013

HASAN ALI KUTUK UMNO ??

Semakin galak sekarang ni Dr Hasan Ali  mencerca dan mengutuk PAS terutama di musim Kempen Pilahanraya sekarang ini. Beberapa hari lepas Hasan Ali muncul di rancangan TV3  Malaysia Hari INI (MHI). Dalam rancangan tersebut Hasan ali keluarka kenyataan bahawa wajib mengundi Barisan Nasional dalam PRU 13 ini. Biasalah, bila dah kecewa, lupa pula apa yang pernah diucapkan sebelum ini. Mari kita saksikan sama-sama video ini .  Apa komen anda...

8 ulasan:

  1. makin hari makin menyampah aku tengok muka hasan ali ni...

    BalasPadam
  2. beruk pakai kupiah.

    BalasPadam
    Balasan
    1. BETUL BERUK PAKAI KUPIAH AKU SOKONG.DAH NANYUK PULAK!!!! BOLEH TENTUKAN DOSA PAHALA.

      Padam
  3. Tak baik awak cakap dia beruk....Dia bukan beruk tapi dia hanya se ekor Baboon..!! keh kih kih..!!

    BalasPadam
  4. Apa ni kutuk2 beruk tu dgn panggilan beruk dan baboon, tak baik betul.

    BalasPadam
    Balasan
    1. Jangan kamu mengutuk, kalau memang perangai dia dah macam beruk, hak dia lah nak jadi beruk PhD..

      Padam
  5. Jangan setarafkan dia dengan makhluk yang rendah akal spt beruk @ baboon....sebetulnya dia setaraf dengan makhluk ke bulan .....chimpanzee....jadi ujikaji

    BalasPadam
  6. jgn kutuk haiwan ini x sopan nanti marah RAIS AMAH YATIM yg menangis x di calonkan...ini manusia MAWAS

    BalasPadam

PERKASA PEKIDA KENA HALAU?

KUASA RAKYAT

LAKI BINI KENA SEPINA

kebangkitan rakyat

kebangkitan rakyat

SEJARAH TERCIPTA: ANWAR BEBAS..!!!