rakan-rakan blog ini

PRODUK UNTUK PENGANTIN LELAKI

.

.
Info : Blog ini baru sahaja diaktifkan secara rasmi 15hb Ogos 2010 yang lalu. Penulis merupakan seorang bekas wartawan yang pernah bertugas dibeberapa akhbar tanahair. Lebih 20 tahun bertugas sebagai wartawan sebelum ini. Jadi, menyedari betapa pentingnya kebenaran itu ditegakkan, Penulis membuat keputusan menulis secara aktif di blog ini. Semoga Allah memberkati niat baik saya ini

Halaman

25 April, 2013

IBRAHIM ALI CAKAP ORANG GILA JE SOKONG UMNO

Sempena kempen pilihanraya ni, penulis akan siarkan banyak video-video kalangan 'katak' yang lidah berbelit-belit. Dulu cakap lain. Sekarang cakap lain. Nah! kali ini penulis siarkan ceramah Ibrahim ali di sebuah majlis ceramah di Kedah. Ibrahim cakap hanya orang gila saja yang nak masuk UMNO. Haha...nasib baik sampai sekarang Ibrahim tak masuk-masuk UMNO. Takut jadi gila ke...

5 ulasan:

  1. dia dah gila sekarang sbb menyokong umno bn....lepas pru13 ni tempat dia tanjung rambutan lah...

    BalasPadam
  2. Org gila tak tahu yang dia tu gila sebab dia dah gila lebih dulu sebelum sempat sedar yang dia akan jadi gila...

    BalasPadam
  3. Katak Gila...!!

    BalasPadam
  4. ada lagi yg lebih gila... org tak mengaku gila lepas tu melompat2 sana sini... kalau babi nengok... babi akan kata "aku pun tak gila camtu"...

    BalasPadam
  5. Satu hari babi naik bengang budak budak tak berapa ceredik dok kata Braheng g.l. b..i, dok kait Braheng dengan dia.
    Budak budak ni dok risau nak kena daftar sekolah semula di Pondok Geting pasai Yiddin nampak hat dok sokong dia semua orang tak ceredik, Yiddin suroh pi beguru belajag buat PETUA hat karut karut dengan Ustad RM2j, amek berkat. Kos belajag bayag dah RM2j. Sikit lagi penoh sekolah pondok Geting tu orang tak ceredik berimpon. Dengag habag bangunan asrama tengah dok tambah.
    Dalam dok risau tu dengag pulak Braheng kata hanya orang gila saja yang nak masuk UMNO. Memang budak budak tak ceredik naik bengang.
    Tak taw la Braheng ooi, mana hang nak menyorok.
    Keluag ke pekan jumpa budak budak tak ceredik ni haroeh depa tujah dengan Kereh Kontot.
    Kalu hang pi nyorok dalam utan, jumpa babi dia sondoy hang Braheng
    Kalu hang pi daftar masok ahli Keraih Kontot lagi bahaya hang Braheng kena bejangkit penyakit GILA
    Nampak gaya hang memang tak slamat Braheng

    ooi

    BalasPadam

PERKASA PEKIDA KENA HALAU?

KUASA RAKYAT

LAKI BINI KENA SEPINA

kebangkitan rakyat

kebangkitan rakyat

SEJARAH TERCIPTA: ANWAR BEBAS..!!!