rakan-rakan blog ini

PRODUK UNTUK PENGANTIN LELAKI

.

.
Info : Blog ini baru sahaja diaktifkan secara rasmi 15hb Ogos 2010 yang lalu. Penulis merupakan seorang bekas wartawan yang pernah bertugas dibeberapa akhbar tanahair. Lebih 20 tahun bertugas sebagai wartawan sebelum ini. Jadi, menyedari betapa pentingnya kebenaran itu ditegakkan, Penulis membuat keputusan menulis secara aktif di blog ini. Semoga Allah memberkati niat baik saya ini

Halaman

20 April, 2013

PEMUDA PAS PUKUL CHEGU BARD?

Kadang-kadang pelik juga dengan geng-geng PAS ni. Tamak tak kena tempat. Kadang-kadang naik meluat jugak. Nampak sangat tiada semangat Islamik langsung. Macam orang tak ada akhlak lakunya. Penamaan calon di Sg Acheh hari ni mencatat sejarah hitam dengan tingkah laku segelintir pemuda PAS. Penulis tak reti nak cakap apa lagi. Korang nilaikan sendiri.

30 ulasan:

  1. Saat2 akhir ni aku tambah curiga pada PAS. Tak dpt bayangkan klau nanti PR tawan Putrajaya, manusia2 tamak dlm PAS nanti pasti berebut2 nak jadi menteri.

    BalasPadam
    Balasan
    1. semua ulasan hanya sebelah pihak..hanya salah pihak PAS sahaja... apa yang sebenarnya..biarlah ada fakta sebenarnya.

      Padam
    2. xkn semua PKR nk sapu.. bagi la wakil pas kt sini sorang..

      Padam
    3. pas ni tak sedar diri dari dulu nak harap pas semata...ade hadi awang pun sepenggal je di terengganu...tanpa pkr dan dap pas tak kan menang banyak kerusi...takbir banyak kali pun nafsu serakah politik diutamakan,,,arap janggut je panjang...arap serban sebakul atas kepala...tapi keras kepala tak nak belajar kerjasama dan kerjasama-sama..dulu perlu anuar brahim pasal liwat dan video skg kuar vesi pas... baru tau penangan ICT...jangan la totok melotok sangat

      Padam
    4. Syukur alhamdulillah saya ucapkan kepada ALLAH karna atas kehendaknya melalui MBAH RAWA GUMPALA saya sekaran sudah bisa buka toko sendiri dan bahkan saya berencana ingin membangun hotel dan itu semua berkat bantuan MBAH RAWA GUMPALA,saya tidak pernah menyanka kalau saya sudah bisa sesukses ini,atas bantuan MBAH RAWA GUMPALA yang telah memberikan nomor selama 3x putaran dan alhamdulillah itu semuanya tembus bahkan beliau juga membantu saya dengan dana ghaib dan itu juga benar benar terbukti,MBAH RAWA GUMPALA juga menawarkan minyak penarik kepada saya dan katanya minyak ini bisa digunakan untuk berbagai jenis keperluan dan baru kali ini saya temukan paranormal yang bisa dipercaya,,bagi teman teman yang ingin dibantu untuk dikasi nomor yang benar benar terbukti tembus atau dana ghaib dan kepengen ingin membeli minyak penarik silahkan hubungi MBAH RAWA GUMPALA di 085316106111 ini benar benar terbukti nyata karna saya sendiri yang sudah membuktikannya. BUKA BLOG MBAH RAWA GUMPALA

      Padam
  2. Saya jangkakan kerusi DUN kali ni dapat kepada PR. Dengan sikap begini, saya masih lagi berharap PR menang di Sungai Acheh.

    BalasPadam
    Balasan
    1. Saya ingin berbagi cerita kepada anda bahwa saya ini IBU PUSPITA seorang TKI dari malaysia dan secara tidak sengaja saya buka internet dan saya melihat komentar ibu hayati yg dari honkong tentan MBAH KABOIREN yg telah membantu dia menjadi sukses dan akhirnya juga saya mencoba menghubungi beliau dan alhamdulillah beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor toto 6D dan alhamdulillah itu betul-betul terbukti tembus,kini saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH KABOIREN dan jika anda ingin seperti saya silahkan hubungi MBAH KABOIREN di 085-260-482-111,saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui MBAH KABOIREN saya juga sudah bisa sesukses ini dan jangan mudah percaya kepada MBAH yg lain selain MBAH KABOIREN karna saya juga pernah mengalami yg namanya dibohongin sama para normal yg lain,ini bukan rekayasa dari saya melainkan ini kisah nyata dari seorang TKI....Untuk yg punya rum erimakasih atas tumpangannya. KLIK _ GHOB _ 2D 3D _ 4D _ 6D _ DISINI












      Saya ingin berbagi cerita kepada anda bahwa saya ini IBU PUSPITA seorang TKI dari malaysia dan secara tidak sengaja saya buka internet dan saya melihat komentar ibu hayati yg dari honkong tentan MBAH KABOIREN yg telah membantu dia menjadi sukses dan akhirnya juga saya mencoba menghubungi beliau dan alhamdulillah beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor toto 6D dan alhamdulillah itu betul-betul terbukti tembus,kini saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH KABOIREN dan jika anda ingin seperti saya silahkan hubungi MBAH KABOIREN di 085-260-482-111,saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui MBAH KABOIREN saya juga sudah bisa sesukses ini dan jangan mudah percaya kepada MBAH yg lain selain MBAH KABOIREN karna saya juga pernah mengalami yg namanya dibohongin sama para normal yg lain,ini bukan rekayasa dari saya melainkan ini kisah nyata dari seorang TKI....Untuk yg punya rum erimakasih atas tumpangannya. KLIK _ GHOB _ 2D 3D _ 4D _ 6D _ DISINI

      Padam
  3. KEPALA HOTAK KORANG LAAA.. MENGHAMPAKAN HARAPAN RAKYAT.. SEMBANG JE PANDAI .. BUAT MALU .. BLAH LAA .....

    BalasPadam
  4. BODOH TAHAP GABAN....TAK RETI NAK DUDU SEMEJA DAN MUAFAKAT SECARA BAIK>>>BELUM MEMERINTAH MALAYSIA LG> SGT MENGECEWAKAN...

    BalasPadam
  5. PAS PENANG memang lagu tue...dok ada masalah xhabis2...tapi xpa...tunggu isnin malam ni dapat keputusan ...depa langgar keputusan pihak atasan...

    BalasPadam
  6. Selama lebih lima tahun berusaha untuk menawan Putrajaya dengan penuh tertib dan sabar, tapi insiden satu hari di penamaan calon harapan sudah hampir berkecai. Pakatan Harapan Rakyat atau Pakatan Memutuskan Harapan Rakyat. Kalau pemimpin tertinggi parti tak boleh selesaikan masalah kecil antara parti sendiri, tak boleh nak mengarahkan orang bawahan untuk ikut perintah, macamana nak perintah negara woiiii. Lu orang ingat kita orang nak undi lu orang kerana lu hebat sangat ke, NO NO NO, kita orang mahu undi lu kerana umNO - BN is bullshit aje. So PAS-PKR, better settle this stupid issue fast before election otherwise mimpi Dato Sri nak jadi PM -7 akan hanya tinggal mimpi. Gua bukan marah tapi terkedu kerana peluang terbuka luas untuk menang tapi telah dihalang oleh enam tujuh ekor bakal katak yang baru nak menetas.

    BalasPadam
  7. alasan dah letak duit deposit...sayang duit yg beribu tu...tak nak tarik diri.tapi tak sayang perjuangan rakyat yg nak berubah...lihat laa sahabat nabi...habis harta di bagi utk perjuangkan Islam...celaka pemimpin2 PR seperi ini....

    BalasPadam
  8. menyampah dah........meluat luat......samer jer cam umngok. sumer tak leh caya. bangang. sekarang rasa hormat aku semakin hilang pada semua pimpinan parti. cakap tak serupa bikin.

    BalasPadam
  9. masa ni la Pas n Pkr nk tunjuk perangai bangsat...macam sial punye pemimpin...org kt bawah kerja bagai nk mati...yg dok atas nk urus kn tu pun tak bleh...mmg mcm siall...

    BalasPadam
  10. masalahnya sekarang...peringkat bawah ni...tamak dan bodohhhhh.sepatutnya ikut cakap pihak atasan..bengong..

    BalasPadam
  11. Sy amat malu dgn kejadian ini yg mana sudah pasti menjadi bualan TV3 suku dn utusang meloya lantas mncemarkan keseluruhan pakatan. Nampak benar ada yg begitu tamak nk jd YB. Atau...adakah benar mereka ini tajaan Umngok bagi mencari peluang trbaik yg kita tidak sedari.Pihak PR pula kenapa tidak ke ada pbincangan lanjut dan langkah pencegahan awal bg mengelak perkara ini. Bagi yg melanggar ketetapan dan perjanjian..jgn lama-lama pecat aje. Jgn benarkan guna lambang PR.Hampes betul...kita ni mati mati duk sokong ni...

    BalasPadam
  12. ini bukan cara nak menangkan pakatan tapi ini sebenarnya gila kuasa, tidak terfikir langsung dihati, dibenak , dikepala kamu untuk menumbangkan BN.... ..hairan bin ajaib. sekarang ni semakin meluat saya melihat g3lagat kamu,...tapk rewti-trreti, tak faham-faham..cuba tanya diri tu...apa tujuan kamu nak rebut bertanding?... Sepatutnya kamu berganding bahu, bersama-sama jatuhkan BN ni tidak, dok bergaduh sama sendiri. Ini jelas matlamat kamu tu bukan untuk menangkan paktan tapi nak menghancurkan paktan. dengan berebut calon kamu tidak terfikirker..yang untung adalh BVN. Kamu tanpa sedari telahmemecah undi...Saya cadangkan bagilah tempat ini kepad chegu bard..dia dah merata tempat menjelajah melaungkan disana sini tentaag kebenaran.. Apkah kamu yang nak masuk calon tu....dah puas menjelajah Negara, dah puas berjumpa rakyat jelata menzakhirkan dan meluahkan kebenaran dimerata negeri?....Kalau belum maka kamu sebenarnya tak layak untuk menandingi che gu bard...so tariklah diri...... biar che gu bard saja yang berjuang di sg Acheh tu ..kamu semua sepatutnya bersama-sama bekerjasam bagi memenangkan che gu bard....Kalu nak dibandingkan dengan chegu Pa dia lebih baik kerana memberi laluan kepada Ibrahim Ali walau pun sudah pasti dia akan kalah tapi sekuarng-kurangnya tidak ada perbalahan berlaku, mereka leih redho untuk memberikan laluan kepada Ibrahim katak...So..... waraskan diri kamu pastikan paktan menang.....jangan pecahkan undi kecuali memang kamu mahu pecahkan undi.

    BalasPadam
  13. Pas kena serah Sg Aceh.. bg can Cg Bard. PKR kena lepaskan Labuan kpd Pas sbb Datuk Medudin dan jd calon di Dun Bongawan Sabah. Yg d Ghanu tu... serah je kpd PKR sebagai perkongsian kerja sama PR.

    BalasPadam
  14. haram jadahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh

    BalasPadam
  15. Bila pi kuliah atau mengajar dlm majlis ilmu atau taklimat,menhurai perbagai ayat2 atau sirah menyuruh pengikut dan ahli parti walak kpd pemimpin,bila sampai kpd diri sendiri pemimpin dah buat keputusan tak mahu di ikut pula biar lah Che Gu Bard bertanding di Sg Aceh yg yusri tu tak nampak hebat nacam mana pun,lagi satu kenapa PAS PP menadatangan tuliah utk bertanding kepada Yusri.

    BalasPadam
  16. ana orang pas seberang jaya pun naik meluat mcm mana benda kecik mcm ni boleh jadi...ust salleh man bos no 1 apa hal??,,, tkan ta rujuk dngn pimpinan pusat or PR sejak dulu ana perati pas penang ni memang tkda pemimpin yg kaliber...dan kita orang marhean pas dan pr ingat pimpinan ataeh da selesai isu calun nii..rupa nye dok ding dong..ding dong..ta selesai selesai ...tpi bukan main lagi suh najib bubar parlimen sejak tahun lepas ..apa laaa luu dsai oii ceramah pandai tapi atuq organisasi n strategi pakatan hancuss....

    BalasPadam
  17. chegu bard standard dia d parlimen bukan d dun.sg.jawi dap bertanding,Sg.acheh,sg,bakap.parlimen n.tebal,pkr betanding,pas hayun teloq,hampa pulun kat hampa semua,hampa saja cerdik org lain bengong,dari dulu sampai la ni perangai serpihan tak blh buang,macam siyeaaa.

    BalasPadam
    Balasan
    1. Chegu Bard Chegu Bard.. 'Perjuangsn adalah perlaksanaan kata-kata'. Gua ingat lu punya statement sebelum 20/4...

      Padam
    2. betul la chegu bad tu...yg mangkok tu calon pas yg menyibuk...sapa kenal calon pas berbanding chegu bad...arap songkok potih je ati hitam tak tau berpolitik dan berkerja sama moh sana ngajar kat pondok ... dpt rm 2juta dari mat sembab

      Padam
  18. PRU12 PAS bertanding 12 kerusi dun di Perlis, PRU13 PAS tinggal 8 kerusi semata-mata nak bagi laluan untuk PKR. Tak cukup lagi ka kerusi nak bolot?

    'Perjuangan adalah perlaksanaan kata-kata' kata2 ni elok letak dalam tong sampah.

    BalasPadam
  19. Sebenarnya kedua-dua pihak perlu berunding dan mengadakan persetujuan, jika masih buntu... teknik terbaik adalah melambung syiling... jika memihak kepada PKR... PKRlah bertanding, jika memihak kepada PAS... PASlah bertanding. Janji ABCD.

    BalasPadam
  20. Saya lihat Bard lebih menonjol, tengok Rembau 2008 dah menang kerana undi pos dan lampu dewan padam dia kalah dengan maruah. Wahai saudara ku Pas, kepimpinan nya menyerlah dengan izin ALLAh Bard akan berjaya. kita sedang berperang dengan kaum munafik jangan kecuh kecuh lagi ALLAH MAHA TAHU

    BalasPadam
  21. pas memang goblok lahom di sg acheh ni

    BalasPadam
    Balasan
    1. sabar2, aku PKR, tetap sokong Husam Musa di PUTRAJAYA.... HIDUP PAKATAN .....jgn bising2 lg.
      Lepah ni klu PR tak masuk putrajaya, aku kena kuaq ptjaya...
      huhuhuhuhu...

      Padam

PERKASA PEKIDA KENA HALAU?

KUASA RAKYAT

LAKI BINI KENA SEPINA

kebangkitan rakyat

kebangkitan rakyat

SEJARAH TERCIPTA: ANWAR BEBAS..!!!