rakan-rakan blog ini

PRODUK UNTUK PENGANTIN LELAKI

.

.
Info : Blog ini baru sahaja diaktifkan secara rasmi 15hb Ogos 2010 yang lalu. Penulis merupakan seorang bekas wartawan yang pernah bertugas dibeberapa akhbar tanahair. Lebih 20 tahun bertugas sebagai wartawan sebelum ini. Jadi, menyedari betapa pentingnya kebenaran itu ditegakkan, Penulis membuat keputusan menulis secara aktif di blog ini. Semoga Allah memberkati niat baik saya ini

Halaman

25 Ogos, 2010

PERKEMBANGAN SEKS DI KELANTAN


POSTING mengenai berita yang masih dalam penyiasatan, Umno Kelantan Bakal Terkejut Besar, ekoran seorang Ketua Umno Bahagian di Kelantan dikatakan menerima rasuah sex nampaknya menjadi berita hangat. Jumlah pelawat dan penjenguk ke blog Merah Tinta dan lain-lain blog yang link berita berkenaan juga meningkat ketara.

Saya sendiri jadi tidak senang duduk. Sehingga kini lima ketua bahagia Umno Kelantan atau wakil mereka menghubungi saya inginkan kepastian siapakah ketua bahagian berkenaan. Itu tidak termasuk penjenguk dan ahli politik termasuk ternama menghubungi menerusi SMS ingin mengetahui isi lanjut mengenai berita itu.

Ada yang merayu-rayu minta saya menyebut namanya. Berita itu nampaknya menganggu kepala banyak orang dan mengurangkan dosa pahala Ramadhan. Jelas dari ketua bahagia atau wakil mereka yang menghubungi saya kelihatan cemas dan bimbang. Kenapa? Hanya mungkin Mat Maslan yang tahu!

Dijelaskan setakat ini blog ini belum bersedia mendedahkan nama ketua bahagian berkenaan. Tunggulah siasatan selesai dijalankan. Walaupun gambar wajah ketua bahagian itu sudah ada dalam simpanan saya, tetapi belum 'tergamak' untuk mendedahkannya.

Yang agak lucunya dalam teka teki berbagai andaian dibuat. Paling melucukan ada orang tertentu menuduh ianya Mustapa Mohamed, ketua Umno Kelantan sendiri.

Di sebuah kedai kopi di Bachok berlaku bercakapan dan telahan berkenaan selepas terawih malam tadi. Seorang telah berseloroh mengatakan ia mungkin Mustapa Mohamed. Manakala seorang lain menolak keras. Bagaimana pun seorang pengujung kedai kopi membalas mengatakan, dalam politik tidak ada yang mustahil. Begitulah lapor sumber di Bachok.

Tambah beliau ada orang nampak warak tetapi perangai macam syaitan, ada pula yang perangai brutal tetapi beriman.

Selain itu ada juga panggilan memberi tahu kononnya mereka juga ada beberapa kes lagi membabitkan ketua bahagian Umno di Kelantan. Kes itu juga membabitkan skandal dengan isteri orang, ajak pramugari bercuti di Langkawi selepas kalah pilihan raya, memilik rumah besar di KL dan sebagainya.

Diingatkan apa-apa andaian mengenai berita yang dipostingkan itu bukan di bawah tanggungjawab saya. Saya hanya akan mendedah berdasarkan fakta dan maklumat yang jelas. Pendedahan mengenai keburukan orang politik ini bukan saja terbatas kepada ketua bahagian Umno saja tetapi ketua kawasan Pas juga tidak akan dibiarkan. -petikan: www.msomelayu.blogspot.com

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

PERKASA PEKIDA KENA HALAU?

KUASA RAKYAT

LAKI BINI KENA SEPINA

kebangkitan rakyat

kebangkitan rakyat

SEJARAH TERCIPTA: ANWAR BEBAS..!!!