rakan-rakan blog ini

PRODUK UNTUK PENGANTIN LELAKI

.

.
Info : Blog ini baru sahaja diaktifkan secara rasmi 15hb Ogos 2010 yang lalu. Penulis merupakan seorang bekas wartawan yang pernah bertugas dibeberapa akhbar tanahair. Lebih 20 tahun bertugas sebagai wartawan sebelum ini. Jadi, menyedari betapa pentingnya kebenaran itu ditegakkan, Penulis membuat keputusan menulis secara aktif di blog ini. Semoga Allah memberkati niat baik saya ini

Halaman

04 November, 2011

APA KENA DENGAN NAJIB NI?


Kesian Najib. Tak tahulah apa niat sebenar dia mengerjakan haji di Mekah. Selalunya bila kita ke Mekah, kita mesti melupakan apa saja bab dunia dan hal-hal berkaitan. Kita mesti kusyuk dan tawadduk. Tapi malam tadi penulis jadi tersentak apabila siaran berita TV menyiarkan penafian Najib terhadap satu berita yang mengatakan anak perempuannya bersama isterinya Rosmah berbelanja besar di Australia. Hahaha...masa bilalah Najib sempat lagi keluar kenyataan demikian. Dalam muka depan akhbar Utusan semalam siar gambar Najib tawaf Kaabah. Aduhhh..inilah bahana dunia agaknya. Terlampau sangat nak berpolitik, niat kerjakan Haji pun dah jadi macam melancong saja. Nasiblah..



Jangan percaya atau sebar pembohongan - Najib

KUALA LUMPUR 3 Nov — Perdana Menteri Datuk Seri Najib Tun Razak menjelaskan bahawa anak perempuannya bukan berada di Australia semasa beliau menghadiri mesyuarat Ketua-Ketua kerajaan Komanwel (CHOGM) di Perth, baru-baru ini.

Beliau berkata orang ramai sepatutnya tidak terpedaya atau terbabit menyebarkan pembohongan.

"Jangan percaya atau sebar pembohongan. Malah, anak perempuan saya tidak berada di Australia dan isteri saya (Datin Seri Rosmah Mansor) tidak membeli apapun barang kemas," kata Najib dalam Twitter terbarunya.

Ulasan beliau adalah berikutan penerbitan satu artikel dalam sebuah akhbar Australia yang mendakwa anak perempuannya membelanjakan $60,000 di sebuah pusat beli belah di Perth,venue perhimpunan CHOGM.

Laporan itu juga menyebut mengenai "seorang wanita pertama diketahui telah membeli mutiara bernilai $150,000 WA (Barat Australia)". Bagaimanapun, ia tidak menamakan individu yang menjadi tanda tanya.

Najib dan Rosmah kini sedang mengerjakan ibadat haji di tanah suci. — BERNAMA

2 ulasan:

  1. apa kenanya pulak!!! dah tebiat nak mampos lah tu... dah lama dah.. nunggu hari ke...

    BalasPadam
  2. skrip dah dirancang....just press play button...

    BalasPadam

PERKASA PEKIDA KENA HALAU?

KUASA RAKYAT

LAKI BINI KENA SEPINA

kebangkitan rakyat

kebangkitan rakyat

SEJARAH TERCIPTA: ANWAR BEBAS..!!!