rakan-rakan blog ini

PRODUK UNTUK PENGANTIN LELAKI

.

.
Info : Blog ini baru sahaja diaktifkan secara rasmi 15hb Ogos 2010 yang lalu. Penulis merupakan seorang bekas wartawan yang pernah bertugas dibeberapa akhbar tanahair. Lebih 20 tahun bertugas sebagai wartawan sebelum ini. Jadi, menyedari betapa pentingnya kebenaran itu ditegakkan, Penulis membuat keputusan menulis secara aktif di blog ini. Semoga Allah memberkati niat baik saya ini

Halaman

16 April, 2012

BALACI NAJIB PENGKHIANAT NEGARA?


Gambar 7 Pengkhianat Agama, Bangsa Dan Negara

Baru-baru ini negara digemparkan dengan pendedahan berani Ahli Parlimen Pokok Sena YB Haji Mahfuz Omar mengenai task force yang diketuai oleh Penasihat Khas Perdana Menteri Datuk Osman Razak dalam misi mereka memberi taraf kerakyatan kepada warga asing bagi membolehkan mereka mengundi dalam pilihan raya umum akan datang. Disini aku senaraikan nama-nama wanted yang turut sama dalam GERAKAN KHAS untuk menjahanamkan negara ni :

1. DATUK OSMAN RAZAK -Ketua, Penasihat Khas Perdana Menteri(Gambar dalam proses)
2. DATUK MOHAMED THAJUDEEN ABD WAHAB - Setiausaha MKN (gambar bawah)
3. DATUK WAN AHMAD WAN OMAR - Timbalan Pengerusi SPR (gambar bawah)
4. DATUK JARIAH - Ketua Pengarah Pendaftaran Negara (gambar bawah)
5. NIK NORASHIKIN NIK MANSUR - Kakitangan Jabatan Pendaftaran Negara
6. RASHID BASIRON - Kakitangan Jabatan Pendaftaran Negara
7. SHAHRUL ANWAR AHMAD ZAHIDI - Kakitangan Jabatan Pendaftaran Negara




Sebenarnya mereka ini lah pengkhianat negara, agama dan bangsa. Sebagai salah seorang penduduk negara bertuah ini rasa terhina dan tercabar menyelebungi jiwa dengan perbuatan dan tindak tanduk yang telah dilakukan oleh mereka-mereka ini.

Sekiranya pendedahan YB Pokok Sena ini salah, mereka ini patut tampil ke hadapan bagi menafikan pendedahan tersebut dan tindakan sewajarnya patut di ambil bagi membersih nama yang tercalar, tetapi sekiranya tiada sebarang penafian dan tindakan dibuat, seruan dan cadangan agar mereka-mereka ini diajar dengan secukupnya.

Mereka-mereka inilah kakitangan kerajaan yang tidak amanah dan tidak bermaruah, menjual dan menggadai maruah hanya dengan sedikit habuan dunia.~siasahkini

4 ulasan:

  1. Kalaulah benar sebagai yang dikata oleh YB Mahfoz itu, marilah kita sama-sama mendoakan semoga para pengkhianat ini dan keturunan mereka akan lahir sebagai klon beruk dan kera (muka berbulu dan tumbuh ekor) sampai tujuh keturunan...... mereka ini sebagai saksi khianat yang tarafnya sama dengan kaum yang murtad kepada Allah (jika terbukti benar).

    BalasPadam
  2. kalau boleh kita sebarkan gambar muka2 pengkhianat negara ini kepada seluruh negara dan seluruh dunia, biar rakyat kenal muka2 mereka ini, kalau jumpa mareka2 ini dimana2, kita boleh panggil meraka ini dengan panggilan beruk dan kera umno

    BalasPadam
  3. israel rampas tanah rakyat palestin berhadapan dgn bermacam2 rintangan, tapi dimalaysia, rakyat asing diberi 'permaidani merah' tanpa diminta & dipaksa. tidak mempertahankan tanahair dari pencerobohan adalah 'kesalahan besar', inikan pulak mengizinkan & menghalalkan 'pencerobohan.

    BalasPadam

PERKASA PEKIDA KENA HALAU?

KUASA RAKYAT

LAKI BINI KENA SEPINA

kebangkitan rakyat

kebangkitan rakyat

SEJARAH TERCIPTA: ANWAR BEBAS..!!!