rakan-rakan blog ini

PRODUK UNTUK PENGANTIN LELAKI

.

.
Info : Blog ini baru sahaja diaktifkan secara rasmi 15hb Ogos 2010 yang lalu. Penulis merupakan seorang bekas wartawan yang pernah bertugas dibeberapa akhbar tanahair. Lebih 20 tahun bertugas sebagai wartawan sebelum ini. Jadi, menyedari betapa pentingnya kebenaran itu ditegakkan, Penulis membuat keputusan menulis secara aktif di blog ini. Semoga Allah memberkati niat baik saya ini

Halaman

29 Ogos, 2010

UTUSAN MALAYSIA AKAN SIAR ATAU TIDAK?


Kuman seberang laut nampak...gajah depan mata sendiri tak nampak...inilah agaknya perumpamaan yang sesuai bagi membuat kesimpulan pada gambar yang tersiar ini. Isteri seorang pemimpin No 1 negara langsung tidak sensitif dengan perasaan umat Islam dengan menjadikan Masjid tempat penglipurlara dengan tidak menutup aurat. Malah pengikut-pengikut sendiri pun ramai yang tidak tutup aurat!!
Kalau Teo Ahli Parlimen Serdang tu tidak tutup aurat, tentu kita semua faham sebab dia bukan Islam. Tapi yang dalam gambar ni siapa? Bukan Islam juga ke? Korang rasa-rasalah kan...agak-agak pejuang Islam sejati UMNO termasuk ahli UMNO terpinggir dalam Perkasa akan menegur gambar ini jugak macam dia orang melenting kat Teo? Hahaha..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

PERKASA PEKIDA KENA HALAU?

KUASA RAKYAT

LAKI BINI KENA SEPINA

kebangkitan rakyat

kebangkitan rakyat

SEJARAH TERCIPTA: ANWAR BEBAS..!!!