rakan-rakan blog ini

PRODUK UNTUK PENGANTIN LELAKI

.

.
Info : Blog ini baru sahaja diaktifkan secara rasmi 15hb Ogos 2010 yang lalu. Penulis merupakan seorang bekas wartawan yang pernah bertugas dibeberapa akhbar tanahair. Lebih 20 tahun bertugas sebagai wartawan sebelum ini. Jadi, menyedari betapa pentingnya kebenaran itu ditegakkan, Penulis membuat keputusan menulis secara aktif di blog ini. Semoga Allah memberkati niat baik saya ini

Halaman

29 September, 2011

CADANGAN ORANG BODOH....

Nampak sangat akhbar-akhbar dan media milik UMNO ni dah kering modal agaknya. Bayangkan isu ucapan Lim Guan Eng pun boleh ja di isu besar. Biasalah tu, kalau korang sendiri pun, penulis agak akan bertindak serupa Guan Eng. Samalah macam Kontraktor yang berebut tender. Saling memburukkan antara satu sama lain asalkan tender berjaya diperolehi. Korang tak ingat ke,pemimpin UMNO selalu burukkan Kerajaan Kelantan? Kononnya pelabur takut datang ke Kelantan sebab Kelantan mundur bawah pemerintahan PAS. Dah lupa ke? Kata Dulang Paku Serpih... Kenyataan di bawah ini oleh seorang yang kononnya bekas ahli DAP memang bangang tahap gaban. Dia minta Kerajaan Johor haramkan Guan Eng masuk Johor.Kalau politik macam ni jadi kenyataan, bayangkan betapa ramai pemimpin UMNO tak boleh masuk Kelantan ? Cakap guna lutut...

'Haramkan Guan Eng masuk Johor'

PULAU PINANG 28 Sept. - Bekas ahli DAP, Mohamed Razali Abdul Rahman mencadangkan agar Ketua Menteri, Lim Guan Eng diharamkan daripada menjejakkan kaki di Johor.

Menurut Razali, beliau kecewa dengan kenyataan tersebut dan menganggap ia tidak sepatutnya keluar dari mulut seorang pemimpin tertinggi negeri.

Mohamed Razali juga percaya Setiausaha Agung DAP itu tidak akan memohon maaf kerana beliau sudah masak dengan sikap Guan Eng yang sombong dan ego semasa menjadi ahli parti dulu.

"Saya ingin memohon sembah kepada Sultan Johor agar mengharamkan Guan Eng masuk Johor.

"Saya yakin dia (Guan Eng) tidak akan meminta maaf kerana dia sentiasa merasakan dirinya saja yang betul," katanya kepada Utusan Malaysia di sini, hari ini.

Mohamed Razali sebelum ini pernah tampil menjadi saksi mengenai majlis kesyukuran tertutup untuk paderi-paderi di sebuah hotel di sini.

Guan Eng dikatakan memburuk-burukkan Johor dalam satu pertemuan dengan media asing di Singapura baru-baru ini dengan menganggap negeri berkenaan tidak selamat berbanding Pulau Pinang.

3 ulasan:

  1. Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.

    BalasPadam
  2. DASAR ANAK 'HARAM' YANG SUKA MENG'HARAM'KAN SESIAPA YANG MENENTANG KEBEJATAN !

    BalasPadam

PERKASA PEKIDA KENA HALAU?

KUASA RAKYAT

LAKI BINI KENA SEPINA

kebangkitan rakyat

kebangkitan rakyat

SEJARAH TERCIPTA: ANWAR BEBAS..!!!