rakan-rakan blog ini

PRODUK UNTUK PENGANTIN LELAKI

.

.
Info : Blog ini baru sahaja diaktifkan secara rasmi 15hb Ogos 2010 yang lalu. Penulis merupakan seorang bekas wartawan yang pernah bertugas dibeberapa akhbar tanahair. Lebih 20 tahun bertugas sebagai wartawan sebelum ini. Jadi, menyedari betapa pentingnya kebenaran itu ditegakkan, Penulis membuat keputusan menulis secara aktif di blog ini. Semoga Allah memberkati niat baik saya ini

Halaman

23 September, 2011

TAKTIK KOTOR MAHATHIR MENJADI



Seperti yang dijangka, Mahathir berjaya memporak perandakan semula hubungan PAS dan DAP sekarang ini. Isu Hudud yang dibangkitkan semula berjaya mengenakan kedua-dua pihak. Maka, berperanglah antara Nik Aziz dengan Karpal Singh. Paling melucukan, kali ini Berita Harian pula kali ini mengambil alih tugas Utusan Malaysia untuk mensensasikan keadaan. Tujuannya cuma satu sahaja, bila DAP keluar Pakatan Rakyat, maka hancurlah impian Pembangkang untuk menguasai Putrajaya selepas ini.
Penulis sendiri pun tak faham kenapakah pemimpin kita masih tidak sedar dengan permainan UMNO ini. Kenapa akhbar ini sibuk sangat? Kenapa tak besarkan saja kenyataan Muhyiddin Yassin yang mengatakan bahawa Hudud tak sesuai di Malaysia??
Ternyata UMNO yang terdiri dari orang Islam sendiri pun menolak hudud, apatah lagi dengan bukan Islam dalam DAP. UMNO lagi teruk dari DAP. Jadi, jangan lah kita semua terpedaya lagi dengan mainan politik kotor yang dicetuskan oleh orang tua bernama Mahathir ini. Ada agenda tersembunyi....

3 ulasan:

  1. MasyaAllah .... Ramai diantara kita sentiasa lupa maut sedang menanti

    BalasPadam
  2. Jangan terperdaya dengan taktik jahat UMNGOK.
    Buat perjumpaan dan berbincang.Beri penerangan
    kepada merekax yang bukan islam dan orang islam sendiri tentang hukum Hudud ini.Yang berugama
    islam(pemerintah la ni) pun TAKUT(iman nipis) nak menerima hukum ini apatah lagi yang bukan islam.Jatuhkan BN = Tegak ISLAM.Takbir!!!

    BalasPadam
  3. Inilah cara dia buat sejak jadi piem lagi.

    BalasPadam

PERKASA PEKIDA KENA HALAU?

KUASA RAKYAT

LAKI BINI KENA SEPINA

kebangkitan rakyat

kebangkitan rakyat

SEJARAH TERCIPTA: ANWAR BEBAS..!!!