rakan-rakan blog ini

PRODUK UNTUK PENGANTIN LELAKI

.

.
Info : Blog ini baru sahaja diaktifkan secara rasmi 15hb Ogos 2010 yang lalu. Penulis merupakan seorang bekas wartawan yang pernah bertugas dibeberapa akhbar tanahair. Lebih 20 tahun bertugas sebagai wartawan sebelum ini. Jadi, menyedari betapa pentingnya kebenaran itu ditegakkan, Penulis membuat keputusan menulis secara aktif di blog ini. Semoga Allah memberkati niat baik saya ini

Halaman

17 September, 2011

NAJIB TERBUKTI KANTOI


Sebelum ini bila bloggers Pakatan Rakyat siarkan gambar sesuatu perhimpunan anjuran UMNO dan BN yang mana pesertanya diangkut menggunakan bas, pasti ramai juak-juak dan pencacai UMNO akan menafikan. Tapi jika korang baca berita di bawah, terang-terang disediakan bas bagi orang ramai sekitar Parlimen Pekan kawasan Dato Najib. Mereka mensasarkan 50,000 orang akan datang. Haha...sebenarnya kalau dah disediakan bas dan duit poket, bukan setakat 50,000 orang, 200,000 orang pun boleh! Malam esok korang tengoklah berita TV kononnya sambutan rakyat luar biasa di Majlis Hari Raya PM! Entahlah ...sampai bila kita perlu ditipu macam ni...

Jamuan Aidilfitri PM di Pekan esok


PEKAN: Lebih 50,000 pengunjung dijangka menghadiri Majlis Jamuan Aidilfitri Perdana Menteri, Datuk Seri Najib Razak di Taman Tasik Sultan Abu Bakar di sini, mulai jam 10 pagi esok.

Berbanding tahun lalu, lokasi jamuan rakyat kali ini diadakan berhampiran kawasan perumahan bagi memudahkan penduduk setempat menghadiri majlis itu selain mengelak kesesakan di bandar ini.
Pada majlis itu, pelbagai juadah istimewa disediakan di 130 gerai. Antara juadah itu termasuk nasi beriani; beriani gam; nasi minyak; nasi bukhara; laksa Penang; laksa Pahang; capati; roti canai dan mi sup.
Pengerusi Jawatankuasa Majlis Rumah Terbuka Aidilfitri Perdana Menteri, Datuk Ishak Muhammad, berkata penganjur menyediakan perkhidmatan bas dari tapak Riverfront, di sini bagi memudahkan orang ramai menghadiri majlis itu terutama bagi mereka yang datang dari Nenasi, Sungai Miang, Rompin, Chini, Kuantan dan Peramu Jaya.

“Perkhidmatan bas juga disediakan bagi penduduk dari Jaya Gading, Inderapura dan Kuala Pahang. Operasi bas itu adalah percuma dari jam 9 pagi hingga 3 petang,” katanya pada sidang media di sini, semalam.

Sultan Pahang, Sultan Ahmad Shah dan Sultanah Kalsom dijangka mencemar duli berangkat ke majlis jamuan Hari Raya itu. Turut berangkat, Tengku Mahkota, Tengku Abdullah Sultan Ahmad Shah; Tengku Puan, Tunku Azizah Aminah Maimunah Iskandariah dan Tengku Muda, Tengku Abdul Rahman Sultan Ahmad Shah.-beritaharian.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

PERKASA PEKIDA KENA HALAU?

KUASA RAKYAT

LAKI BINI KENA SEPINA

kebangkitan rakyat

kebangkitan rakyat

SEJARAH TERCIPTA: ANWAR BEBAS..!!!