rakan-rakan blog ini

PRODUK UNTUK PENGANTIN LELAKI

.

.
Info : Blog ini baru sahaja diaktifkan secara rasmi 15hb Ogos 2010 yang lalu. Penulis merupakan seorang bekas wartawan yang pernah bertugas dibeberapa akhbar tanahair. Lebih 20 tahun bertugas sebagai wartawan sebelum ini. Jadi, menyedari betapa pentingnya kebenaran itu ditegakkan, Penulis membuat keputusan menulis secara aktif di blog ini. Semoga Allah memberkati niat baik saya ini

Halaman

25 September, 2011

USTAZ KAZIM ELIAS HINA SLOGAN PAS?


HATI-HATI LA DENGAN USTAZ INI. KIRI MAKAN...KANAN MAKAN....


8 ulasan:

  1. Memanglah PAS FOR ALL, tapi NOT ALL FOR PAS! Yang haramjadah, munafik dan yg sewaktu dengannya memang tak sesuai dengan PAS sebab PAS bawak ISLAM dan ISLAM menentang puak-puak macam tu. Ustaz ni tak faham, dok pandai nak mengejek orang jer dia! Padan lah dengan minat dia pada cerita-cerita P.Ramlee.

    BalasPadam
  2. aku dah lama dok perati ustaz nie. mmg sah talam dua muka janji.

    BalasPadam
  3. KEPADA NAZARUDDIN...CARA ANDA KELUARKAN ULASAN TU MENAMPAKKAN ANDA JUGA TAK KURANG LEBIH SEWAKTU JER DENGAN GOLONGAN YANG HARAMJADAH DAN MUNAFIK YANG ANDA SENDIRI SEBUTKAN...PERKATAAN MACAM TU TAK PATUT TERBIT DARI MULUT PEJUANG PAS. AKHLAK PERLU DIPELIHARA...ISLAM BUKAN DIPERJUANGKAN BERDASARKAN EMOSI...

    BalasPadam
    Balasan
    1. Biasa laa, kalau x sealiran ngan depa, mesti depa bantai cukup2, bagi depa, semua ust depa 'maksum', siap bleh kaunseling jam 3 pagi, aku 'respek' la ngan ustaz depa.....

      Padam
  4. Kepada yang mengutuk Ustaz Kazim, saudara smua ada bukti kah berkata sedemikina rupa, setakat baru tengok 1 video klip dan video klip yang xsepenuhnya, xpayah la gatal nak komen2...kalau rasa diri tu dah besar sangat, cerdik sangat, kutuk la lagi ulamak2...nanti mati esok2, jawab lah dengan Allah balik.

    BalasPadam
  5. Memalukan Islam je entri ni. Ustaz buat ceramah pun korang nak politik kan. Disebabkan politik, korang sanggup nak gadai perjuangan islam. Politik tu penting sangat ke berbanding Islam? Lupa dah politik tu mainan duniawi? Bagi aku lebih munafik seorang tu kalau dia sanggup kata orang seagama dia munafik.

    BalasPadam
  6. kepada admin: UNTUK MENJADI SEORANG PEMIMPIN PERLULAH MERDEKA,MERDEKA YANG DIMAKSUDKAN ADALAH BERSIFAT TERBUKA, MERDEKA DARI SUDUT HATI, JIWA DAN AKAL(YANG BETUL TETAP BETUL, DAN YANG SALAH TETAP SALAH), DALAM ISU INI SILA KAJI SEMULA AYAT YANG DIPERKATAKAN..ISU INI SAMA DENGAN KES NIK AZIZ MEMBERI ULASAN MENGENAI UMNO HARAM..PENGERTIAN OLEH ORG BERILMU DAN ORANG JAHIL ADALAH BERBEZA..APA YANG DIPERKATAKAN OLEH TOK GURU DISALAH TAFSIR OLEH ORANG JAHIL..DENGAR AYAT INI SEPENUHNYA DAN NILAI..SETIAP MANUSIA MEMPUNYAI MAKAM YANG BERBEZA..DAN NILAI DIMANA LETAKNYA ANDA..ADAKAH ANDA TERGOLONG DALAM ORANG BERILMU ATAU ORANG YANG JAHIL..

    BalasPadam
  7. dalam agama tidak pernah melarang kita untuk berdakwah kepada org islam mahupun org kafir..islam adalah agama yang sempurna..kesilam islam dimasa kini ialah berpecah belah..sifat kekitaan yang terlalu kuat menyebabkan manusia menjadi alpa dan menganggap diri sentiasa betul..ingatlah tiada seorg pun manusia yang sempurna melaikan nabi dan rasul yang bersifat syumul..

    BalasPadam

PERKASA PEKIDA KENA HALAU?

KUASA RAKYAT

LAKI BINI KENA SEPINA

kebangkitan rakyat

kebangkitan rakyat

SEJARAH TERCIPTA: ANWAR BEBAS..!!!