rakan-rakan blog ini

PRODUK UNTUK PENGANTIN LELAKI

.

.
Info : Blog ini baru sahaja diaktifkan secara rasmi 15hb Ogos 2010 yang lalu. Penulis merupakan seorang bekas wartawan yang pernah bertugas dibeberapa akhbar tanahair. Lebih 20 tahun bertugas sebagai wartawan sebelum ini. Jadi, menyedari betapa pentingnya kebenaran itu ditegakkan, Penulis membuat keputusan menulis secara aktif di blog ini. Semoga Allah memberkati niat baik saya ini

Halaman

16 September, 2010

SELAMAT AMAN MAKMUR?





Alhamdulilah..syukur...genap hari ini sebulan penulis berblog di Pejuang Rakyat ini. Walaupun baru sebulan , penulis berbangga hit pelawat mencecah 3891 orang. Bagi orang baru seperti penuls, hit seperti ini cukup bermakna bagi penulis. Walaupun sebelum ini penulis banyak menulis di akhbar-akhbar yang dibaca lebih puluhan ribu pembaca, tetapi berblog ni lain rasanya. Kita bebas menyatakan sokongan pendirian pada siapa saja yang kita suka tanpa ada kekangan dari mana-mana pihak. InsyaAllah, penulis akan bongkar banyak lagi pendedahan yang ramai belum tahu. Penulis memang banyak menyimpan rahsia-rahsia pihak tertentu yang belum masanya untuk didedahkan. Terima kasih sekali lagi penulis ucapkan pada semua pembaca blog penulis ini.
Dalam minggu ini cerita politik agak slow sikit. Cerita pembunuhan Jutawan Kosmetik Sosilawati Lawiya mendapat liputan besar-besaran sema akhbar tanahair.. Akhbar laris macam goreng pisang panas. Kebetulan pulak penulis demam dua tiga hari ini. Jadi ruang blog ini lambat sikit update.
Sejak akhir-akhir ini kes melibatkan jenayah, pembuangan bayi, pembunuhan, kanak-kanak hilang, samun ragut dan sebagainya semakin menjadi-jadi. Siapa harus dipertanggungjawabkan dalam hal ini?
Apa macam dengan menifesto pilihanraya Umum 12 Barisan Nasional SELAMAT, AMAN , MAKMUR. Cuba kita tanya orang-orang BN, apa yang selamatnya? Apa yang amannya dan apa yang makmurnya? Kalau bab mengutuk menifesto Pakatan Rakyat, bukan main seronok lagi. Itu tak tunai la, ini tak tunai la. Ha..kena atas batang hidung sendiri, baru tahu.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

PERKASA PEKIDA KENA HALAU?

KUASA RAKYAT

LAKI BINI KENA SEPINA

kebangkitan rakyat

kebangkitan rakyat

SEJARAH TERCIPTA: ANWAR BEBAS..!!!