rakan-rakan blog ini

PRODUK UNTUK PENGANTIN LELAKI

.

.
Info : Blog ini baru sahaja diaktifkan secara rasmi 15hb Ogos 2010 yang lalu. Penulis merupakan seorang bekas wartawan yang pernah bertugas dibeberapa akhbar tanahair. Lebih 20 tahun bertugas sebagai wartawan sebelum ini. Jadi, menyedari betapa pentingnya kebenaran itu ditegakkan, Penulis membuat keputusan menulis secara aktif di blog ini. Semoga Allah memberkati niat baik saya ini

Halaman

06 September, 2010

UMNO TOLONGLAH SAYA..


Nampak sangat UMNO semakin terdesak. Disaat orang Melayu mula menolak UMNO, kini secara perlahan-lahan UMNO cuba menambah ahli Parti itu supaya tidak nampak ketara sangat bilangan ahli UMNO yang semakin meninggalkan parti itu. Baru-baru ini Kesatuan India Muslim Malaysia atau KIMMA telah diterima bergabung dengan UMNO. Nah! kan dah bertambah lagi keahlian UMNO.
Dalam pada itu seorang bekas pemimpin PKR yang tubuh parti seakan tiada sambutan itu kononnya mengalu-alukan kemasukan KIMMA bergabung dengan UMNO. Hai teringin ke Dato nak 'join' UMNO jugak? Cubalah pujuk BIK Mama tu. Confirm dapat 'join' punya. Jangan pujuk Samy Vellu. Sampai mati pun pasti tak dapat masuk itu Barisan Nasional punya. Ini India punya orang, Samy Vellu jugak yang punya. So, cuba-cuba lah bodek UMNO punya orang. Sekarang UMNO mau ramai ahli. Baru nampak lagi kuat!!




KIMMA bantu kukuhkan UMNO

SHAH ALAM – Presiden Malaysian Indian United Party (MIUP), Datuk S Nallakaruppan menyifatkan kehadiran Kesatuan India Muslim Malaysia (KIMMA) dalam UMNO dapat membantu menambahkan kekuatan jentera UMNO.

Menurutnya, secara tidak langsung, ia mengukuhkan sokongan rakyat untuk kembali kepada Barisan Nasional (BN).

“Setiap parti yang menyokong kerajaan mahukan pengiktirafan secara rasmi ia diterima dalam komponen BN agar dapat menjalin dan membina kerjasama untuk kesejahteraan rakyat.

“Saya yakin dengan keputusan Presiden KIMMA, Datuk Syed Ibrahim Kader untuk bersama-sama kerajaan dan tahniah kerana ia telah diterima sebagai ahli untuk bergabung dengan UMNO,” katanya dalam satu kenyataan di sini, kelmarin.

Nallakarupan berkata, penerimaan baik Perdana Menteri, Datuk Seri Najib Tun Razak terhadap KIMMA mencerminkan kepimpinannya mahukan lebih banyak parti bukan UMNO menyokong BN dan bersama-sama menyertai komponen kerajaan agar bertambah kuat menghadapi tipu helah pembangkang.

“MIUP akan memainkan peranan bersama-sama menyertai program dianjurkan BN sekali gus memupuk perpaduan pelbagai kaum.

“Kita semakin aktif mendekati rakyat bawahan terutamanya kaum India dengan tujuan mengembalikan sokongan mereka kepada BN,” katanya.-sinar harian.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

PERKASA PEKIDA KENA HALAU?

KUASA RAKYAT

LAKI BINI KENA SEPINA

kebangkitan rakyat

kebangkitan rakyat

SEJARAH TERCIPTA: ANWAR BEBAS..!!!